loading...
دانلود نرم افزار رایگان
تبلیغات

عباس بازدید : 32 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ساخت اسلاید شو برای دی وی دی با نرم افزار Photo DVD Slideshow Professional 8.52

نوشته شده توسط سام در تاریخ سه شنبه، 24 اردیبهشت ماه 1392

Photo DVD Slideshow

Photo DVD Slideshow Professional 8.52 نام نرم افزاری حرفه ای و کارامد جهت ایجاد اسلاید شو های حرفه ای از تصاویر می باشد.اگر شما نیز جز ان دسته از افرادی می باشدی که به ساخت اسلاید شو از تصاویر خود علاقه مند هستید ما به شما عزیزان نرم افزار Photo DVD Slideshow Professional را پیشنهاد مینمائیم . با استفاده از این نرم افزار به راحتی و تنها با چند کلیک میتوانید اسلاید شو های خود را ایجاد نمائید. این نرم افزار با قرار دادن ابزار پیشرفته در اختیار کاربران خود محدودیت سایر نرم افزار ها مشابه را از خود برداشته و محیطی حرفه ای را برای کاربارن خود اماده نموده است. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی می باشد که از جمله انها میتوان به امکان رایت اسلاید شو ها بر روی سی دی و یا دی وی دی اشاره کرد. از جمله دیگر این قابلیت ها میتوان به اپلود اسلاید شو ها و اضافه نمودن انها به سایت های انلاین از جمله YouTube ، قابلیت انتقال آنها به گوشی ها همراه و iPad, iPhone, iPod touch, PSP, PS3, Archos ، امکان ذخیره سازی در فرت های ویدیوئویی از جمله FLV ،MPEG ،AVI ، قابلیت اضافه نمودن کلیپ های صوتی و تصویری از جمله MPEG, MP4, AVI, Divx AVI, WMV, VOB, MOV, FLV, RM/RMVB and ASF ، پشتیبانی از فرمت های مختلف تصویری از جمله JPEG ،TIFF ،BMP ،PNG و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عباس بازدید : 59 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بهینه سازی مصرف CPU با نرم افزار Process Lasso Pro 6.5.0.0 Final

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1391

Process Lasso

Process Lasso Pro 6.5.0.0 Final نام نرم افزاری حرفه ای و کارامد جهت پایداری بالای سیستم و تنظیم مصرف بهینه سی پی یو می باشد.با تجه به ساختار ویندوز ، نرم افزاری های نصب شده بر روی سیستم به طور ازادانه امکان استفاده از سی پی یو رو بدون محدودیت دارند. این امر موجب بالا رفتن مصرف سی پی یو شده و باعث کند و در نهایت هن کردن سیستم شما می شود. در این پست از سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای را اماده نموده ایم که با استفاده از ان میتوانید مصرف سی پی یو خود را بهینه کرده و از استفاده بی مورد ان جلوگیری نمائید. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی ProBalance به محض نصب در سیستم شما شروع به کار کرده و بدون نیاز به تنظیمات دستی سیستم شما را انالیز کرده و از ایجاد تداخل نرم افزاری و مصرف بالا از سی پی یو جلوگیری خواهد نمود. همچنین این نرم افزار با تحت کنترل قرار دادن برنامه ها و اولیت بندی ها میزان مصرف انها را بهینه می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عباس بازدید : 45 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رمز گذاری بر روی USB دیسک با نرم افزار Odin U Disk Encrypt Creator 9.8.2

نوشته شده توسط سام در تاریخ سه شنبه، 27 فروردین ماه 1392

Odin U Disk Encrypt Creator

Odin U Disk Encrypt Creator 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت رمز گذاری بر روی فلش دیسک های می باشد. افراد زیادی در دنیای امروز به دنبال نرم افزاری رمز گذاری بر روی اطلاعات خود هستند. در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت انجام این امر اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از نرم افزار Odin U Disk Encrypt Creator به آسانی میتواین بر روی فلش دیسک های خارجی خود رمز های عبور قوی گذاشته و هیچ کس غیر از خود شما نتواند به ان دسترسی پیدا نماید! زمر های شما بعد از اعمال بر روی دیسک ها بدون نیاز به نرم افزار نصب قابل ارجا بر روی سیستم های دیگر می باشد و به خوبی کار می کند. این نرم افزار با ایجاد یک دیسک مجازی در داخل دیسک رمز را بر روی دیسک اعمال می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عباس بازدید : 55 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تصویربرداری از صفحه نمایش با نرم افزار Odin Screen Capture 9.8.3

نوشته شده توسط سام در تاریخ سه شنبه، 27 فروردین ماه 1392

Odin Screen Capture

Odin Screen Capture 9.8.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت تصویر بردای از صفحه نمایش می باشد. نرم افزار های گوناگونی جهت عکسبرداری از صفحه نمایش تا به الان عرضه شده است. ما در این پست از وب سایت میهن دانلود یکی دیگر از این نرم افزار ها را برای شما عزیزان آماده نموده ایم . Odin Screen Capture نام یکی دیگر از سری نرم افزار های شرکت نرم افزاری Odin می باشد که جهت تصویر برداری از محیط نمایشگر عرض شده است. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود از هر چیزی در صفحه نمایش خود عکسبرداری نموده و ذخیره نمائید. این نرم افزار قادر به تصویر برداری از صفحه دسکتاپ ف صفحات اینترنتی با امکان چاپ انها می باشد. شما میتوانید تصاویر ظبط شده را در فرمت های مختلف عکس از جمله PNG، BMP، JPEG به آسانی ذخیره نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان هایلایت از نقطه از تصاویر ، دارا بودن کلید های میانبر جهت تصویر برداری ، امکان تصویر برداری گروهی ، امکان تنظیم صفحه نمایش و ... را میتوان نام بردر. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عباس بازدید : 35 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر با نرم افزار Odin Video Converter 9.8.2

نوشته شده توسط سام در تاریخ سه شنبه، 27 فروردین ماه 1392

Odin Video Converter

Odin Video Converter 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای و کارامد جهت تبدیل فرت های ویدیوئی به یکدیگر می باشد. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری دیگر جهت تبدیل فرمت های ویدیویی و کار با این نوع فرمت های اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار به آسانی قادر به تبدیل سریع و آسان فرمت های ویدیویی از جمله AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP به سایر فرمت های دیگر می باشد. علاوه بر تبدیل فرمت ویدیئویی شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار فایل های صوتی فایل های تصویری را استخراج نموده و در فرمت های MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG ذخیره نمائید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از فرمت های iPod,iPhone,PSP,3GP,iPad,Apple TV, Xbox ، امکان سفارشی سازی خروجی ویدیو، امکان تائین زمان شروع و اتمام تبدیل و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عباس بازدید : 55 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

طراحی آلبوم های حرفه عکس با نرم افزار Picture Collage Maker Pro 3.3.9

نوشته شده توسط سام در تاریخ چهارشنبه، 14 فروردین ماه 1392

Picture Collage Maker

Picture Collage Maker Pro 3.3.9 نام نرم افزاری حرفه ای ساخت و طاراحی البوم های حرفه ای تصاویر می باشد. روز به روز به تعداد علاقمندان برای ساخت آلبوم های تصاویر افزایش می یابد چرا که عکس ها یاداور خاطره های ماندگار زندگی هر شخص می باشد. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش تصاویر و زیبا سازی انها و ایجاد البوم های حرفه ای اماده نموده ایم. نام این نرم افزار Picture Collage Maker می باشد که قابلیت های فراوانی را در خود دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید بدون داشتن دانش خاصی شروع به زیبا سازی و ویرایش تصاویر خود نمائید. این نرم افزار ابزار ساده ای را در اختیاز شما قرار داده است که با انها میتوانید بهترین و خاطره انیز ترین تصاویر را ایجاد نمائید. علاوه بر این این نرم افزاری داری بیش از چندین نوع قاب اماده در اشکال مختلف ، قالب های اماده البوم و ... می باشد که میتوانید از انها در تصاویر خود استفاده نمائید. یکی از ویزگی های این نرم افزار امکان ایجاد تصاویر scrapbook می باشد. این ابزار به شما امکان می دهد که چند تصویر کوچک را در یک تصویر اورده و به یک عکس زیبا تبدیل نمایدشان. از دیگر ویزگی های این نرم افزر میتوان به پشتیبانی از فرمت های مختلف تصاویر ، پشتیبانی از فرمت تصاویر دیجیتالی ، دارای چندی پس زمینه آماده ، دارای فیلتر های و جلوه های ویزه ، امکان تنظیم روشنائی و وضوح بیشتر تصاویر ، امکان تنظیم رنگبندی ، قابلیت اشتراک گذاری و ارسال تصاویر با ایمیل به دوستان ، قابلیت ایجاد آلبوم های زیبا تصاویر و ... میتوان اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت ایجاد کلاژ

قابلیت ارسال عکس از طریق ایمیل

قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر

دارا بودن بیش از چندین نوع فیلتر و جلوه ویزه

دارا بودن چندین پس زمینه زیبا

دارا بودن چندی قاب عکس

قابلیت چاپ تصاویر طراحی شده

پشتیبانی ازچندی فرمت از جمله JPG، BMP، TIFF، GIF، WMF، TGA، PNG و غیره

قابلیت ایجاد تصاویر حرفه ای scrapbook

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 8

و ...

 

3

بازی انلاین  مدرن با میلیون ها یورو جایزه 

 

بازنویسی تاریخ قرون وسطی! تاخت و تاز روح خان به پایان رسیده است. اکنون با آزاد شدن سرزمین ها از تاریکی روح خان بازیکنان می توانند روی دشمنان خود تمرکز کنند و برای زمین های دیگر مبارزه نمایند. نبرد هیچ گاه به این اندازه حساس نبوده است!
 اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی ( همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر ) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جایزه: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.  
جنگ خان ها برای همه:    جنگ خان ها با سرعت های مختلف و راند های 1 ماه تا 6 ماه محلی مناسب برای هر قشر از بازیکنانی است که وقت و زمان معینی برای تفریح کردن دارند. تنها کافیست زمان تفریح خود را مشخص کنید و دنیای مورد نظر را انتخاب کنید تا یک دوره کامل را به طور حتم تجربه نمایید و لذت ببرید.

عباس بازدید : 68 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود آسان و سرعت بالا با نرم افزار مدریت دانلود VSO Downloader Ultimate 3.0.2.1

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 30 فروردین ماه 1391

VSO Downloader Ultimate

VSO Downloader Ultimate 3.0.2.1 نام نرم افزاری حرفه ای جهت دانلود ویدیو و فایل می باشد. حتما برای شما هم پیش امده که به سایت اشتراک فیلم و کلیپ رفته باشید و خواسته باشید کلیپ مورد نظری را دانلود نمائید ولی به دلیل نبودن لینک نتوانید! در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری را اماده نموده ایم که با استفاده از ان میتوانید به راحت فیلم ها و ویدیو های مورد نظر خود را از سایت های دانلود نمائید. شما تنها کافیست به صفحه مورد نظر ویدیو رفته تا VSO Downloader لینک دانلودآن ویدیو را در اختیار شما قرار دهید. این نرم افزار با قدرت تشخیص بالا به محص ورود به سایت ویدیو لینک ها را شناسائی کرده و برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید از سایت های به مانند Youtube, Metacafe, Vimeo, Dailymotion etc و ... شروه به دانلود ویدیو مورد نظر بپردازید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده ، یکپارچه شدن با مروگر های مختلف ، شناسائی بالا لینک های دانلود ، سرعت بالای دانلود ، پشتیبانی از VPN ها و سرور های پروکسی ، قابلیت پشتیبانی از RTMP ، قابلیت تشخیص بیش از چندین نوع فرمت ویدیو و صوت و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عباس بازدید : 47 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)
گردنبند Love، بهترین طرح برای سال 2013، طراحی فوق العاده ظریف و شیک. دارای زنجیر و بسته بندی شکیل. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید. با قیمتی استثنایی برای اولین بار در ایران ...
گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن دو نگین و مروارید زیبا در طرح یا همان نوشته Love زیبایی این گردنبند را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این گردنبند را با قیمتی استثنایی از فروشگاه ما سفارش دهید.
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 9200 تومان

عباس بازدید : 54 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

ساخت و تبدیل دی وی دی ها با نرم افزار Xilisoft DVD Creator 7.1.3.20130225

نوشته شده توسط سام در تاریخ چهارشنبه، 14 فروردین ماه 1392

Xilisoft DVD Creator

Xilisoft DVD Creator 7.1.3.20130225 نام نرم افزاری حرفه ای جهت تبدی ساخت ، تبدیل فرمت و رایت دی وی دی ها می باشد. امروزه دیسک های دی وی دی بیشترین استفاده و دارای محبوبیت بالائی در بین کاربران می باشند. چرا که حجم بالا ، کیفیت و پایداری چند برابری در مقابل سی دی ها دارا می باشند. نرم افزاری که در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما اماده نموده ایم ، نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت و رایت این فایل برای این دیسک های می باشد. شما عزیزان با استفاده از ابزار موجود در نرم افزار Xilisoft DVD Creator به راحتی و در کمترین زمان میتوانید دیسک های دی وی دی خود را در بالاترین کیفیت ایجاد نمائید. این نرم افزار به شما اکان تبدیل فرمت های رایج همچون AVI، ASF، 3GP، FLV، MOV و MPG و ... را به فرمت دی وی دی می دهد. تنها شما کافیست تنظیمات دلخواه را انجام داده و یکی از دو فرمت NTSC يا PAL را انتخاب نموده و با یک کلیک نرم افزار شروع به سخت دی وی دی مورد نظر شما می نماید. این نرم افزار فایل مورد نظر را با فرمت ISO در پوشه مورد نظر شما ایجاد و ذخیره می نماید و شما به آسانی میتوانید ان را بر روی دی وی دی ها رایت نمائید. شما میتوانید چند فیلم خود را بالا کیفیت بالا به این نرم افزار داده برای انها منو قرار داده و دیسک خود را ایجاد نمائید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارا بودن بیش از چندین طرح منو ، سرعت بالای ایجاد و تبدیل فرمت ، استفاده حداقل از منابع سیستم ، قابلیت ایجاد دی وی دی با کیفیت نمایش TV ، قابلیت سفارشی سازی ویدئو ها ، امکان اضافه کردن زیر نویس و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عباس بازدید : 62 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

مدیریت و بهینه سازی ویندوز 8 با نرم افزار Yamicsoft Windows 8 Manager 1.0.8

نوشته شده توسط Feisal در تاریخ پنجشنبه، 18 آبان ماه 1391

Windows 8 Manager

Windows 8 Manager 1.0.8 نام نرم افزاری حرفه ای جهت بهینه سازی و افزایش کارائی ویندوز جدید 8 می باشد. با امدن نسخه جدید سری ویندوز های غول بزرگ کامپیوتری دنیا یعنی مایکروسفات نگاه های مختلفی به سمت این ویندوز جدید رفت. از این روز با توجه به تغییر عمده ای که در این ویندوز به وجود امده کاربارن زیادی به سمت این ویندوز روانه شدند. با توجه به جدید بودن این ویندوز و عدم پشتیبانی خیلی از نرم افزار ها در حال حاضر از آن کاربران را با مشکل موجه نموده است! در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری اماده نموده ایم که بستری مناسب جهت استفاده از این ویندوز برای شما فراهم می شود. نرم افزار Windows 8 Manager با بهینه سازی و افزایش کارائی ویندوز 8 شما بستر مناسبی را برای شما در استفاده از آن فراهم می نماید. این نرم افزار سیستم عامل شما را اسکن نموده و مورد بررسی قرار می دهد ، تمامی خطاهای موجود ان را برطر نموده و ان را پاکسازی و بهینه سازی می نماید. علاوه بر بهینه سازی و پاکسازی این نرم افزاری داری بیش از 30 ابزار مختلف امکانات زیاد دیگری از جمله یکپارچه سازی دیسک ها ، مدریت Startup ، بهینه سازی ریجستری ، بهبود سازی امنیت سیستم ، افزایش سرعت و ... می باشد که کارائی سیستم شما را بیش از پیش بالا می برد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

تعداد صفحات : 86

درباره ما
جدیدترین فیلم های روز دنیا به همراه نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 19 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • سه شنبه 08 اسفند 1391
  • دوشنبه 07 اسفند 1391
  • شنبه 05 اسفند 1391
  • پنجشنبه 26 بهمن 1391
  • سه شنبه 24 بهمن 1391
  • دوشنبه 23 بهمن 1391
  • شنبه 21 بهمن 1391
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • پنجشنبه 19 بهمن 1391
  • شنبه 14 بهمن 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • جمعه 29 دی 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • دوشنبه 11 دی 1391
  • يکشنبه 10 دی 1391
  • شنبه 09 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • چهارشنبه 6 دی 1391
  • چهارشنبه 06 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 1,460
  • بازدید سال : 14,656
  • بازدید کلی : 114,087
  • کدهای اختصاصی
    n

    رنک الکسا

    n

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    پشتیبانی

    تماس با ما

    اسلایدر

    فال حافظ

    

    تصویر ثابت

    ابزار نظر سنجی

    >

    رنک الکسا

    Online User