loading...
دانلود نرم افزار رایگان
تبلیغات

عباس بازدید : 57 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

نصب اتوماتیک درایور ها با DriverMax Pro 4.92

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 6 فروردین ماه 1388
یکی از دغدغه ها و مشکلات کاربران پس از تعویض ویندوز، نصب دوباره درایورهاست که کاری وقت گیر و در بعضی موارد پر دردسر است.
در اینجا به معرفی نرم افزار بسیار مفیدی میپردازیم که این کار پردردسر را به یکی از راحتترین و ساده ترین کارهای ممکن تبدیل میکند.
DriverMax نرم فزار جدیدیست که به سادگی هرچه تمام تر به شما امکان نصب دوباره تمامی درایورهای ویندوز شما را میدهد. دیگر به هیچگونه جستجو در دیسکهای گوناگون یا وب یا قرار دادن CDهای درایور یکی پس از دیگری نیازی نیست.
به راحتی تمامی درایورهای نصب شده (یا هرکدام که به درستی کار میکنند و با انتخاب شما) را داخل یک پوشه خالی یا یک فایل فشرده استخراج کرده و پس از نصب دوباره ویندوز، فقط کافیست آن فایل یا فولدر را به نرم افزار معرفی کنید.
پس از پایان نصب ویندوز تمامی درایورهای مورد نیاز ظرف مدت کمتر از 5 دقیقه -که در برابر آنهمه جستجو در وب یا CDهای مختلف و از بین رفتن وقت گرانبهاتون بسیار ناچیز است- نصب میشوند. عملیات بازیابی درایورها بسیاز کم تر از استخراج آنها وقت میگیرد.
فقط کافیست پس از پایان عملیات بازیابی، رایانه را ریستارت کنید و ببینید که تمامی درایورها سالم و بدون مشکل نصب شده اند.
نصب اتوماتیک درایور ها با DriverMax Pro 4.92

یکی دیگر از خصوصیات این نرم افزار این است که نام، شماره نسخه و تمامی دیگر مشخصات درایورهای نصب شده در سیستم شما را به شما نشان میدهد.
این خصوصیت وقتی به درد میخورد که شما بخواهید درایورهای رایانه خود را آنالیز و یا آنها را با درایورهای نصب شده در سیستمهای دیگر مقایسه کنید.
در کل این نرم افزار یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهاست و استفاده از آن را به همه پیشنهاد میکنم که بدین طریق حداقل CDهای ارجینال مخصوص درایورهای خود کمتر آسیب ببینند.

سیستم عامل مورد نیاز : ویستا و XP

عباس بازدید : 89 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

به روز رسانی درایورها با Versiontracker Pro 4.1.0 - Build 243

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 19 فروردین ماه 1388

کار این برنامه پیدا کردن و اصلاح کردن درایورها و برنامه های تاریخ گذشته و قدیمی به صورت کاملا اتوماتیک است , این برنامه وقتی که ورژن جدیدی از درایورها یا نرم افزارهای شما را در اینترنت میابد سریعا شما را آگاه می کند و شما با زدن چند کلیک به راحتی قادر به آپدیت درایور یا نرم افزار مورد نظرتان می شوید ! و این آپدیت ها باعث کارایی و بازده بهتر سیستم شما میشوند که نقص های سیستم برطرف و عملکرد آن بهتر و روانتر می شود .

در هنگام اجرای این نرم افزار , در پنجره ی سمت چپ برنامه می توان یکی از دو گزینه ی درایور ها یا نرم افزار ها را انتخاب کرده و با کلیک بر روی گزینه ی Check Updates از وجود یا عدم وجود آپدیت جدید برای برنامه یا درایور مورد نظر مطلع شده و در صورت وجود ورژن جدید را به جای ورژن قدیمی جایگزین کنید . فقط به این موضوع توجه کنید که برای کار با این برنامه باید رایانه ی شما به اینترنت وصل باشد !


به روز رسانی درایورها با Versiontracker Pro 4.1.0 - Build 243

عباس بازدید : 39 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

مدیریت درایورهای سخت افزاری با Driver Genius Professional Edition 8.0.316

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 25 فروردین ماه 1388

Driver Genius Professional نام نرم افزاری است حرفه ای در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری ، که به کمک آن می توانید از درایورهای سیستم نسخه ی پشتیبان (BackUp) تهیه کرده و در زمانی کمتر از یک دقیقه به بازگرداندن آن ها (Restore) بپردازید . همچنین توسط این برنامه می توانید به جستجوی سخت افزارها در سیستم بپردازید ، یا اینکه درایور یک سخت افزار را به روز رسانی (Update) یا حذف کنید .اگر درایور یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید ، این برنامه می تواند به راحتی مدل آن سخت افزار را تشخیص داده و در پیدا کردن درایور مورد نظر به شما کمک می کند .اگر بعد از شناسایی مدل سخت افزار نتوانستید درایور مناسبی برای آن پیدا کنید ، نگران نباشید چون این برنامه یک دیتابیس آنلاین یا 30000 درایور مختلف درون اینترنت دارد که به شما اجازه ی دسترسی به آن را می دهد .
این دیتا بیس شامل درایورهایی برای قطعات رایج کامپیوتر از قبیل motherboards, video cards, sound cards, network cards, modems, monitors, mice, keyboards, digital cameras, video capture cards می باشد .
شما می توانید فایل پشتیبان (BackUp) را در قالب یک فایل نصبی ذخیره کنید ، و در دفعات بعد فقط با یک کلیک به نصب درایورها بپردازید .



www.mihandownload.com



قابلیت های کلیدی نرم افزارDriver Genius Professional Edition 8.0.316:
- نصب و بازگرداندن درایورها بدون نیاز به برنامه
- تهیه ی فایل پشتیبان (BackUp) در کمترین زمان ممکن
- بازگرداندن فایل پشتیبان فقط با یک کلیک (Restore)
- ذخیره فایل پشتیبان(BackUp) با قالبEXE و نصب آسان (EXE auto-installer)
- قابلیت به روز رسانی درایور یک سخت افزار از طریق اینترنت
- پاک کردن درایورهای بی اعتبار و بدون استفاده برای بهبود بخشیدن به سرعت سیستم
- آپدیت روزانه با قابلیت همزمان سازی (synchronize) دیتابیس درایورها از طریق سایت سازنده
- عیب یابی قطعات درایورهای سخت افزاری و کمک به شما برای رفع مشکل آن ها
- انتخاب درایورهای مورد نظر برای گرفتن فایل پشتیبان (BackUp)
- نمایش گزینه های مخفی مربوط به کارت های گرافیک Nvidia در NVIDIA display driver control panel از قبیل : قابلیت overclocking، کنترل خنک کننده گرافیک (Fancontrol)

عباس بازدید : 99 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار جدید رادیو radio sure

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 5 خرداد ماه 1388

این  نرم افزار  این امکان را به شما می دهد که به راحتی رادیو را از کامپیوتر گوش دهید اما تفاوت این نرم افزار  با نرم افزار های قبلی این است که این نرم افزار ایستگاه های رادیویی زیادی دارد و بر روی هر کدام به راحتی قابل تنظیم می باشد.این برنامه رادیو رو به صورت با کیفیت و بدون هیچ گونه ایراد یا گیر کردنی برای شما اجرا می کند.این نرم افزار توسط آخرین تجربه های کسب شده توسط پژوهشگران به وجود آمده و دارای محیطی ساده و قابل استفاده ای برای همه افراد می باشد.شما می توانید به کمک این نرم افزار تمام ایستگاه های رادیویی جهان را search نمایید.

ویژگی های نرم افزار radio sure:

-دارا بودن بیش از 12000 ایستگاه رادیویی

-محیط ساده

-قابلیت search تمام ایستگاه ها

-صدای با کیفیت

radiosure.JPG

عباس بازدید : 64 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

استخراج و تجزیه درایورهای سخت افزار سیستم با نرم افزار کم حجم DriverExtractor 2.1

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 20 آذر ماه 1388

استخراج و تجزیه درایورهای سخت افزار سیستم با نرم افزار کم حجم DriverExtractor 2.1
برای استفاده از هر سخت افزار مانند مودم، پرینتر، کارت ویدئو یا صدا و ... باید از درایور نصب آن استفاده کرد و در غیر این صورت سیستم قادر به شناختن آن سخت افزار نخواهد بود. این درایورها معمولا توسط شرکت های سازنده سخت افزار در قالب یک سی دی به همراه سخت افزار ارائه می شود و توسط این برنامه می توانید فایل های نصب شده برای کار کردن سخت افزار ها را بیابید و از آن ها استفاده نمائید. در این قسمت از سایت میهن دانلود نرم افزاری معرفی خواهیم کرد که این امکان را به کاربران خود می دهد تا در صورتی که به سی دی نصب سخت افزار خود دسترسی ندشته باشند بتوانند سخت افزار خود را روی سیستم نصب کنند. این نرم افزار که DriverExtractor نام دارد قادر به دستیابی سریع به تمامی دستگاه های نصب شده بر سیستم است. این نرم افزار قادر به ایجاد یک پوشه درایور فایل است. استفاده از این نرم افزار به کسانی که قصد انتقال سخت افزار از یک سیستم به سیستم دیگر را دارند توصیه می شود. این نرم افزار قادر به جستجو و استخراج درایورها تنها با یک کلیک است. می توان از این برنامه در مواردی که سی دی اصلی درایوری را از دست داده اید اما هنوز سخت افزار بر روی ویندوز شما نصب است استفاده کنید. همچنین می توان از این برنامه در مواردی که سایت پشتیبانی سخت افزار درایور را از سایت خود برداشته باشد و یا آن را ارتقا ندهد قابل استفاده می باشد. این نرم افزار می تواند فایل های نصب سخت افزار مورد نظر شما را بازگردانی و در پوشه جدید ذخیره کند. این کار بعدا برای نصب سخت افزار مورد نظر به کار خواهد رفت. نرم افزار DriverExtractor بسیار شبیه به windows divice manager عمل می کند و به بخش هایی که سخت افزارها نصب شده اند، دسترسی سریعی خواهد داد. کار کرد آسان می باشد و براحتی می توان از آن استفاده کرد. در واقع می توانید از این نرم افزار کم حجم و مفید در مواقعی که به هر نحوی درایور خود را از دست داده اید مورد استفاده قرار دهید. نرم افزار فوق از نسخه های مختلف ویندوز همچون ویندوز ویستا پشتیبانی کامل می کند. این نرم افزار می تواند درایورهای سخت افزار سیستم شما را تجزیه کرده و آن را بهبود می بخشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DriverExtractor 2.1:
- استخراج آسان درایورهای سخت افزار سیستم
- بهبود درایورهای از دست رفته و خراب شده
- قابل استفاده در زمانی که قصد انتقال سخت افزار به سیستم دیگر را دارید
- قابل استفاده در مواردی که درایور سخت افزاری را ندارید
- دستیابی سریع نرم افزار به سخت افزارهای نصب شده در سیستم
- امکان ایجاد یک پوشه درایور جدید برای سخت افزار
- قابلیت بازگردانی و ذخیره فایل های نصب سخت افزار
- بازگردانی اطلاعات درایور سخت افزار با یک کلیک
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز همچون ویستا
- استفاده و عملکرد بسیار آسان نرم افزار
- و ...

عباس بازدید : 35 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

بروزرسانی و نصب خودکار درایورهای سیستم با نرم افزار کم حجم Uniblue DriverScanner 2.0.0.26

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 24 آذر ماه 1388

بروزرسانی و نصب خودکار درایورهای سیستم با نرم افزار کم حجم Uniblue DriverScanner 2.0.0.26
تمامی سخت افزارهای کامپیوتر شما برای نصب به درایور نیاز دارد. مانند مودم، کارت گرافیک و صدا، هارد و حتی کیبرد. ذر ابتدا این امکان وجود دارد که این قطعات توسط سیستم عامل نصب شده باشند. همچنین ممکن است توسط سی دی همراه آن که توسط شرکت سازنده در اختیارتان قرار می گیرد آن را نصب کنید. اما سازندگان این اجزا پس از مدتی درایورهایشان را از طریق حذف باگ ها و اضافه کردن خصوصیات اضافی، اصلاح می کنند. این کار موجب می شود تا شما مجبور باشید درایورهای خود را مرتبا بروزر کنید. با این کار ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوید. از مشکلات کوچک گرفته مانند این که سخت افزار شما به درستی کار نکند تا مشکلات بزرگ مثل خراب شده سخت افزار، ناسازگاری آن با سیستم و یا از کار افتادن سیستم شما. اما مشکلی که در اینجا روی می دهد این است که شما نمی توانید پیگیری کنید که چه درایورهایی نیاز به بروزرسانی دارند و باید آنها را بروز کنید. برای این کار باید از نرم افزارهای مختص این کار یعنی برنامه ای برای مدیریت بروز رسانی درایورها دارید. در این قسمت از سایت میهن دانلود نرم افزاری در این مورد را به شما معرفی خواهیم کرد. نام این نرم افزار Uniblue DriverScanner است که در کنار حجم نسبتا کم خود، یک نرم افزار فوق العاده برای بروز رسانی خودکار درایورهاست. این نرم افزار درایورهای روی سیستم را مرور و آنها بررسی می کند که ببیند آیا مخالف کتابخانه جامع جدیدترین درایورها است یا خیر. سپس لیست کاملی از درایورهایی که نیاز به بروزرسانی دارند را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار قادر است تا تنها با یک کلیک هر درایور بروز شده را روی کامپیوتر شما نصب کند. همچنین می توانید از تمامی درایورهای سیستم خود در یک دستگته خارجی فایل پشتیبان تهیه کنید. این کار به شما کمک می کند تا در صورتی که مجددا سیستمتان را نصب کرده اید، بتوانید همه درایورهای اخیر را بصورت یکجا اجرا کنید. این نرم افزار که محصولی از شرکت Uniblue Systems است بر روی نسخه های مختلف ویندوز قابل اجرا می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Uniblue DriverScanner 2.0.0.26:
- سازگار با رابط کاربری گرافیکی (GUI) ویندوز
- امکان اسکن سایر دستگاه ها
- دارای تکنولوژی مدیریت دانلود درایورها
- امکان اسکن دیسک درایورها، درایورهای CD-ROM/DVD، مانیتور، پردازنده، کنترلر بازی و صدا و تصویر
- امکان دریافت درایور ها به صورت همزمان
- قابلیت اسکن کنترلرهای IDE ATA/ATAPI
- قابلیت بررسی درایور های پردازنده ها
- امکان نمایش مراحل پیشرفت اسکن
- قابلیت مخفی سازی در taskbar  و systray
- امکان تهیه آسان نسخه پشتیبان از درایورها
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

عباس بازدید : 35 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار آپدیت و تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم Driver Genius Professional v9.0.0.190

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1389
Driver_Genius_Professional_v9.0.0.190_[www.MihanDownload.com].jpgآیا تا به حال به موضوع فکر کرده اید که درایورهای سیستم هم مانند نرم افزاهایی که بر روی ویندوز نصب شده اند نیاز به آپدیت دارند؟ در حال حاضر چندین درایور مختلف بر روی رایانه شما در حال کار کردن هستند درایورهایی مانند گرافیک ، صدا ، مودم و ... که می باست آنها را آپدیت کنید. در واقع شرکت سازنده ی درایور رایانه شما هر چند وقت یکبار آپدیت جدیدی از درایور مورد نظر را در سایت خود قرار می دهد تا کاربران آن شرکت اقدام به دریافت آنها نمایند. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید به راحتی درایورهای سیستم خود را آپدیت کنید.
نرم افزار Driver Genius به شما در بروز رسانی قطعات سخت افزاری رایانه کمک بسیار زیادی می کند. این نرم افزار قادر است تا با برسی دقیق درایور مورد نظر اقدام به آپدیت آن نمایید. همچنین این نرم افزار از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیار برای آپدیت درایورهای سیستم استفاده می کند و با سرعت بسیار بالا در محیط اینترنت به جستجوی جدید ترین آپدیت درایور شما می پردازد. علاوه بر این اگر درايوري را گم كرده ايد با استفاده از اين نرم افزار میتوانید سريعآ مدل آن را پيدا نموده و با وصل شدن به ديتابيس آنلاين خود در اينترنت شامل 30000 درايور از انواع سخت افزارها كه شامل Motherboards, Video Cards, Sound Cards, Network Cards, Modems, Monitors, Mice, Keyboards, Digital Cameras, Video Capture Cards ميباشد درايور مورد نظر شما را دريافت و نصب نمايد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از درایورهاست که این قابلیت به افرادی که دائمآ در حال عوض کردن ویندوز سیستم هستند کمک بسیار زیادی می کند زیرا پس از نصب ویندوز جدید نیازی نیست که مجددآ درایورها را نصب کنید بلکه تنها با یک کلیک و در سریعترین زمان ممکن می توانید با اجرای نسخه پشتیبان اقدام به برگرداندن درایورها نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
ادامه مطلب+

عباس بازدید : 213 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار جستجو و آپدیت درایورهای سیستم Driver Checker v2.7.4

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 4 تیر ماه 1389
Driver_Checker_v2.7.4_[www.MihanDownload.com].jpgآیا تا به حال به موضوع فکر کرده اید که درایورهای سیستم هم مانند نرم افزاهایی که بر روی ویندوز نصب شده اند نیاز به آپدیت دارند؟ در حال حاضر چندین درایور مختلف بر روی رایانه شما در حال کار کردن هستند درایورهایی مانند گرافیک ، صدا ، مودم و ... که می باست آنها را آپدیت کنید. در واقع شرکت سازنده ی درایور رایانه شما هر چند وقت یکبار آپدیت جدیدی از درایور مورد نظر را در سایت خود قرار می دهد تا کاربران آن شرکت اقدام به دریافت آنها نمایند. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید به راحتی درایورهای سیستم خود را آپدیت کنید.
نرم افزار Driver Checker به شما در بروز رسانی قطعات سخت افزاری رایانه کمک بسیار زیادی می کند. این نرم افزار قادر است تا با برسی دقیق درایور مورد نظر اقدام به آپدیت آن نمایید. همچنین این نرم افزار از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیار برای آپدیت درایورهای سیستم استفاده می کند و با سرعت بسیار بالا در محیط اینترنت به جستجوی جدید ترین آپدیت درایور شما می پردازد. علاوه بر این اگر درايوري را گم كرده ايد با استفاده از اين نرم افزار میتوانید سريعآ مدل آن را پيدا نموده و با وصل شدن به ديتابيس آنلاين خود در اينترنت شامل 1,835,150 درايور از انواع سخت افزارها كه شامل Motherboards, Video Cards, Sound Cards, Network Cards, Modems, Monitors, Mice, Keyboards, Digital Cameras, Video Capture Cards ميباشد درايور مورد نظر شما را دريافت و نصب نمايد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از درایورهاست که این قابلیت به افرادی که دائمآ در حال عوض کردن ویندوز سیستم هستند کمک بسیار زیادی می کند زیرا پس از نصب ویندوز جدید نیازی نیست که مجددآ درایورها را نصب کنید بلکه تنها با یک کلیک و در سریعترین زمان ممکن می توانید با اجرای نسخه پشتیبان اقدام به برگرداندن درایورها نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

عباس بازدید : 79 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود درایور کارت صوتی Realtek High Definition Audio Driver R2.54

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 17 بهمن ماه 1389

R.H.D.A.D.R2.54_[www.MihanDownload.com].jpg
همان طور که می دانید کارت صدا یکی از قطعات رایانه است که امور سمعی را برعهده دارد و هرآنچه می شنوید حاصل کار آن است. کارت های صدا انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز کاربران ساخته می شوند. اما سازندگان برای کاربران عادی که از کارت صوتی خود تنها یک صدای با کیفیت و امکانات جزئی دیگری را انتظار دارند ، کارت صوتی را در برد اصلی و بصورت Onboard جای می دهند. Realtek High Definition یکی از انواع کارت های صوتی است که به صورت Onboard عرضه می شود و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است و همچنین از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. به همین دلیل امروز درایور مربوط به این کارت صوتی را آماده کرده ایم که با استفاده از این درایور می توانید کارت صوتی خود را اگر از این نوع باشد در ویندوزهای 2000 و XP نصب کنید. آخرین ورژن درایور این کارت صوتی را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عباس بازدید : 69 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود درایور کارت گرافیک ATI Catalyst 10.2 Display Driver x32 x64

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 22 بهمن ماه 1389

ATI_10.2_[www.MihanDownload.com].jpg
درایور نرم‌افزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌عامل قرار می‌دهد تا بدینگونه سیستم‌عامل مدیریت بهینه‌ای بر این سخت‌افزارها داشته باشد. در واقع برنامه‌ای که به برنامه‌های دیگر اجازهٔ تعامل با سخت‌افزار را می‌دهد. این کار معمولاً به این شکل انجام می‌شود که برنامه‌های دیگر دستوری در برنامهٔ راه‌انداز را فراخوانی می‌کنند و راه‌انداز پس از ارتباط با قطعهٔ سخت‌افزاری از طریق رابط‌های الکترونیکی (نظیر درگاه‌های برد مادر) نتیجه‌ای را به نرم‌افزار اولیه بر می‌گرداند. ATI یک شرکت کانادایی و پیشگام در امر تکنولوژی‌ کارت‌های ویدئویی، گرافیکی و چیپ ست برای پردازنده‌های اینتل و AMD در سرتاسر جهان است. از پردازنده‌های این شرکت علاوه بر رایانه‌های قابل حمل قدرتنمد و کارتهای گرافیک در برخی از مدل‌های کنسول بازی ایکس‌باکس ۳۶۰ و نیز ایستگاه‌های کاری پردازش گرافیکی استفاده میشود. یکی از معروف ترین سری های کارت های گرافیک این شرکت سری  Radeon است که در سرتاسر دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است. اخیرأ این شرکت درایور جدیدی برای سری کارت های گرافیک Radeon ارائه کرده که موجب بهبود چشمگیر عملکرد کارت گرافیک می شود. توصیه می شود که دارندگان این کارت های گرافیک حتمأ آخرین نسخه درایور را دانلود و نصب کنند تا بتوانند نهایت استفاده را از قطعه داشته باشند.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عباس بازدید : 41 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه درایور کارت شبکه Realtek Ethernet Drivers v7.043.0421

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 16 اردیبهشت ماه 1390

دانلود مجموعه درایور کارت شبکه Realtek Ethernet Drivers v7.043.0421
Realtek یکی از کمپانی های تولید کننده سخت افزار رایانه است که قطعات مختلفی را به بازار عرضه کرده است. یکی مواردی که این شرکت به وفور اقدام به تولید آن نموده است ، تولید کارت شبکه است. کارت شبکه های تولید شده توسط این شرکت دارای انواع مختلف و مدل های گوناگونی هستند. حال آنکه اگر شما نیز یکی از تولیدات این شرکت را خریداری کرده اید و با درایور آن مشکل داشته اید می توانید از مجموعه درایورهایی که امروز برای شما آماده کرده ایم ، درایور مخصوص کارت شبکه خود را پیدا نموده و نصب نمایید. حتی اگر از یکی از کارت های شبکه این شرکت بدون هیچ مشکلی استفاده می کنید ، می توانید آخرین ورژن درایور کارت شبکه خود را از این مجموعه نصب کنید و از  همه قابلیت های کارت شبکه خود بهره مند شوید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عباس بازدید : 54 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بروزرسانی درایورهای سیستم SmartTweak UpdateMyDrivers 7.0.178

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1390

دانلود نرم افزار بروزرسانی درایورهای سیستم SmartTweak UpdateMyDrivers 7.0.178
نرم‌افزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌عامل قرار می‌دهد تا بدینگونه سیستم‌عامل مدیریت بهینه‌ای بر این سخت‌افزارها داشته باشد. در واقع برنامه‌ای که به برنامه‌های دیگر اجازهٔ تعامل با سخت‌افزار را می‌دهد. این کار معمولاً به این شکل انجام می‌شود که برنامه‌های دیگر دستوری در برنامهٔ راه‌انداز را فراخوانی می‌کنند و راه‌انداز پس از ارتباط با قطعهٔ سخت‌افزاری از طریق رابط‌های الکترونیکی (نظیر درگاه‌های برد مادر) نتیجه‌ای را به نرم‌افزار اولیه بر می‌گرداند. حال آنکه درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم می گردد. اما برای بروز رسانی درایور سخت افزارهای خود چه می کنید؟ مطمئنأ جستجو در اینترنت بصورت دستی برای یافتن درایور مورد نظر امری وقت گیر است. نرم افزار SmartTweak UpdateMyDrivers قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی کند. این نرم افزار به گفته شرکت سازنده ، دارای بزرگ ترین مجموعه درایورهای سخت افزارهای مختلف است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عباس بازدید : 50 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

انلود مجموعه درایورهای مخصوص به هر نسخه از ویندوز DriverPacks for Windows 2000 XP 2003 Vista 7

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 23 اردیبهشت ماه 1390

دانلود مجموعه درایورهای مخصوص به هر نسخه از ویندوز DriverPacks for Windows 2000/XP/2003/Vista/7
درایور نرم‌افزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌عامل قرار می‌دهد تا بدینگونه سیستم‌عامل مدیریت بهینه‌ای بر این سخت‌افزارها داشته باشد. در واقع برنامه‌ای که به برنامه‌های دیگر اجازهٔ تعامل با سخت‌افزار را می‌دهد. این کار معمولاً به این شکل انجام می‌شود که برنامه‌های دیگر دستوری در برنامهٔ راه‌انداز را فراخوانی می‌کنند و راه‌انداز پس از ارتباط با قطعهٔ سخت‌افزاری از طریق رابط‌های الکترونیکی (نظیر درگاه‌های برد مادر) نتیجه‌ای را به نرم‌افزار اولیه بر می‌گرداند. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه کامل از درایورهای سخت افزارهای مختلف را برای نسخه های مختلف ویندوز یعنی Windows XP ، 2000 ، Vista و 7 آماده کرده ایم. در این مجموعه آخرین ورژن از هر درایور استفاده شده است. از جمله درایورهایی که می توانید در این مجموعه پیدا کنید می توان به درایور مربوط به کارت گرافیک ، کارت صدا ، پردازنده ، مودم ، کارت شبکه ، وبکم ، کارت TV و بلوتوث اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عباس بازدید : 91 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بروز رسانی درایورهای سیستم Driver Checker v2.7.4 DC 23.05.2011 Portable

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 7 خرداد ماه 1390

دانلود نرم افزار بروز رسانی درایورهای سیستم Driver Checker v2.7.4 DC 23.05.2011 Portable
درایور نرم‌افزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌عامل قرار می‌دهد تا بدینگونه سیستم‌عامل مدیریت بهینه‌ای بر این سخت‌افزارها داشته باشد. در واقع برنامه‌ای که به برنامه‌های دیگر اجازهٔ تعامل با سخت‌افزار را می‌دهد. این کار معمولاً به این شکل انجام می‌شود که برنامه‌های دیگر دستوری در برنامهٔ راه‌انداز را فراخوانی می‌کنند و راه‌انداز پس از ارتباط با قطعهٔ سخت‌افزاری از طریق رابط‌های الکترونیکی (نظیر درگاه‌های برد مادر) نتیجه‌ای را به نرم‌افزار اولیه بر می‌گرداند. حال آنکه درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم می گردد. اما برای بروز رسانی درایور سخت افزارهای خود چه می کنید؟ مطمئنأ جستجو در اینترنت بصورت دستی برای یافتن درایور مورد نظر امری وقت گیر است. نرم افزار Driver Checker قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عباس بازدید : 101 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بروز رسانی درایورهای سیستم Driver Genius Professional 10.0.0.761

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 25 تیر ماه 1390

دانلود نرم افزار بروز رسانی درایورهای سیستم Driver Genius Professional 10.0.0.761
درایور نرم‌افزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌عامل قرار می‌دهد تا بدینگونه سیستم‌عامل مدیریت بهینه‌ای بر این سخت‌افزارها داشته باشد. در واقع برنامه‌ای که به برنامه‌های دیگر اجازهٔ تعامل با سخت‌افزار را می‌دهد. این کار معمولاً به این شکل انجام می‌شود که برنامه‌های دیگر دستوری در برنامهٔ راه‌انداز را فراخوانی می‌کنند و راه‌انداز پس از ارتباط با قطعهٔ سخت‌افزاری از طریق رابط‌های الکترونیکی (نظیر درگاه‌های برد مادر) نتیجه‌ای را به نرم‌افزار اولیه بر می‌گرداند. حال آنکه درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم می گردد. اما برای بروز رسانی درایور سخت افزارهای خود چه می کنید؟ مطمئنأ جستجو در اینترنت بصورت دستی برای یافتن درایور مورد نظر امری وقت گیر است. نرم افزار Driver Genius قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عباس بازدید : 37 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت درایوهای مجازی و ایمیج گیری DAEMON Tools Lite 4.41.3

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 12 مرداد ماه 1390


east
بعضی از بازی ها بعد از نصب برای اجرا شدن نیاز به همان سی دی می باشد. یعنی باید سی دی را دوباره قرار دهید تا بتوانید بازی را اجرا کنید، شاید اینکار دردسر زیادی داشته باشد به همین دلیل نرم افزارهای جهت ساخت درایو مجازی ساخته شدگار این نرم افزارها بدین صورت می باشد که در ابتدا از سی دی بازی ایمیج میگیرید و با نرم افزار درایو مجازی ان سیدی را اجرا میکنید.نرم افزاری که در میهن دانلود قصد معرفی ان را داریم بوسیله ان میتوانید به راحتی از تمامی سیدی و دی وی دی ها خود ایمیج بگیرید و با ساختن درایو مجازی با همان برنامه آن سیدی یا دی وی دی را اجرا کنید.
DAEMON Tools - نام نرم افزاری می باشد که به وسیله ان می توانید از DVD/CD های خود ایمیج بگیرید و انها را با درایو مجازی که خود این برنامه تولید میکندد اجرا کنید.یکی از قابلیت های مفید این برنامه این می باشد که از تمامی فرمت های ایمیج ها پشتیبانی میکند و همه انها را باز میکند.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

عباس بازدید : 75 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Driver Genius Pro v11.0.0.1112 Final

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 20 مرداد ماه 1389
دانلود نرم افزار Driver Genius Pro v11.0.0.1112 Final
| دانلود رایگان معروف ترین نرم افزار آپدیت درایورهای سیستم |
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Driver Genius برایتان آماده کرده ایم. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی درایورهای سیستم خود را آپدیت کنید. این برنامه قادر است تا با برسی دقیق درایور مورد نظر اقدام به آپدیت آن نمایید. همچنین این نرم افزار از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیار برای آپدیت درایورهای سیستم استفاده می کند و با سرعت بسیار بالا در محیط اینترنت به جستجوی جدید ترین آپدیت درایور شما می پردازد. علاوه بر این اگر درايوري را گم كرده ايد اين نرم افزار میتواند سريعآ مدل آن را پيدا کند و با اتصال به ديتابيس آنلاين خود که در آن بیش از 30000 درايور از انواع سخت افزارهای Motherboards, Video Cards, Sound Cards, Network Cards, Modems, Monitors, Mice, Keyboards, Digital Cameras, Video Capture Cards قرار گرفته، اقدام به دانلود درایور مورد نظر نمایید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان تهیه نسخه پشتیبان از درایورها اشاره کرد که با استفاده از این قابلیت میتوانید قبل از عوض کردن ویندوز یک نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم تهیه کنید و پس از نصب ویندوز جدید اقدام به نصب درایورها نمایید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

عباس بازدید : 41 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود DriverPacks for All Windows مجموعه درایور های ویندوز

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 11 خرداد ماه 1391
دانلود DriverPacks for All Windows  مجموعه درایور های ویندوز
| نسخه جدید بر روی سایت قرار گرفت|
| دانلود مجموعه ی تمامی درایور های ویندوز های سون،ویستا،XP ،2000 و 2003|
| دانلود نسخه 32 و 64 بیتی به صورت جدا در قسمت هایی با حجم یک گیگابایت|
| آخرین تغییرات تا 7/تیر/1391 |
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مجموعه جدیدترین و به روزترین درایور های سیستم عامل ویندوز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. مجموعه ی DriverPacks شامل تمامی درایور ها برای سیستم عامل های سون،XP ،2000 و ویستا است.در این مجموعه نسخه 32 و 64 بیتی درایور های کارت صدا،کارت گرافیک،بلوتوس و... شرکت های Intel - AMD - ASUS - nVidia - GigaByte - HP - MSI - RealTek - Gigabyte - ATI - GeForce - Seagate به صورت جدا گردآوری شده است.
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراحعه فرمائید.

عباس بازدید : 51 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود DriverPack Solution 12 x86-x64 نرم افزار شناسایی و نصب خود کار درایورها

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 17 خرداد ماه 1391
 دانلود DriverPack Solution v12.3 Final نرم افزار شناسایی و نصب خود کار درایورها
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 4/مرداد/1391|
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،جدیدترین نسخه مجموعه درایور های Driverpack Solution برای هر دو نسخه 32 و64 بیتی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این نرم افزار با شناسایی و نصب خودکار درایور های سیستم عامل از بروز هرگونه مشکل در ناسازگاری درایور با سخت افزار مرتبط جلوگیری می کند.نرم افزار Driverpack Solution برای هر دو نسخه ی 32 و 64 بیتی ویندوز کاربرد دارد.این نرم افزار قابلیت شناسایی و نصب تمامی درایور های شرکت های Intel - AMD - ASUS - nVidia - GigaByte - HP- MSI - RealTek - Gigabyte - ATI - GeForce - Seagate را داراست.این مجموعه بهترین راه حل برای برطرف نمودن مشکلات درایوری اعم از قدیمی بودن،ناسازگاری،متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید و... است.با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

عباس بازدید : 38 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود Realtek High Definition Audio Driver R2.70 Final درایور کارت صدا

نوشته شده توسط آرمین در تاریخ جمعه، 21 مرداد ماه 1390
دانلود درايو کارت صدا Realtek High Definition Audio Driver
در اين پست وب سايت ميهن دانلود جديد ترين نسخه درايور Realtek High Definition را برايتان آماده کرده ايم. اين درايور يکي از مهم ترين درايورهاي مورد نياز ويندوز به شمار ميرود و معروف ترين درايور صدا در ميان کارت هاي صوتي آنبرد مي باشد چرا که اکثر کارت هاي صدا آنبرد از نوع Realtek High Definition هستند. شما مي توانيد اين درايور را در صورتي که کارت صدا شما نوع Realtek HD باشد بر روي ويندوز هاي i2000, XP, Vistaو 7 نصب کنيد. همچنين اين درايور با نسخه هاي مختلف ويندوز هاي 32 و 64 بيتي سازگاري کامل دارد و نسخه مخصوص اين نوع سيستم عامل ها بر روي آنها نصب مي شود. در صورتي که درايو صدا لپ تاپ شما در سايت سازنده ي آن موجود نيست و يا بنا به دلايل مختلف سي دي درايور صدا سيستم تان را از دست داده ايد، با نصب اين درايور به راحتي مي توانيد با بالاترين کيفيت صداي خروجي سيستم را دريافت نماييد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عباس بازدید : 84 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود Driver Reviver 4.0.1.24 نرم افزار اسکن و بروز رسانی درایورهای سیستم

نوشته شده توسط Feisal در تاریخ شنبه، 15 مهر ماه 1391

دانلود Driver Reviver 4.0.1.24 نرم افزار اسکن و بروز رسانی درایورهای سیستم
Driver Reviver یک نرم افزار کاربردی و مفید در زمینه جستجو و بروز رسانی قطعات نصب شده بر روی سیستم می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار براحتی می توانید تمامی قطعات نصب شده بر روی سیستم را اسکن کرده و در صورتی که نسخه جدیدتری از سوی شرکت تولید کننده بر روی اینترنت منتشر شده باشد تنها با کلیک آن را دانلود کرده و همیشه از سیستمی بروز و پایدار بهره مند شوید. این نرم افزار بصورت پیش فرض از یک بانک اطلاعاتی بسیار پیشرفته برخوردار می باشد که قادر است تا هرگونه سخت افزاری را آنالیز کند و جدیدترین آپدیت های موجود و مربوط به همان قطعه را در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار می تواند بهترین گزینه برای مواقعی باشد که سی دی درایورهای مربوط به سیستم را گم کرده و یا مجبور به تعویض ویندوز شده اید. زیرا می توانید بدون دردسر و اتلاف وقت و تنها با اتصال به دیتابیس برنامه درایورهای موجود را پیدا کرده و اقدام به نصب آنها کنید. این نرم افزار را سایت میهن دانلود بصورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
درباره ما
جدیدترین فیلم های روز دنیا به همراه نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 19 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • سه شنبه 08 اسفند 1391
  • دوشنبه 07 اسفند 1391
  • شنبه 05 اسفند 1391
  • پنجشنبه 26 بهمن 1391
  • سه شنبه 24 بهمن 1391
  • دوشنبه 23 بهمن 1391
  • شنبه 21 بهمن 1391
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • پنجشنبه 19 بهمن 1391
  • شنبه 14 بهمن 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • جمعه 29 دی 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • دوشنبه 11 دی 1391
  • يکشنبه 10 دی 1391
  • شنبه 09 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • چهارشنبه 6 دی 1391
  • چهارشنبه 06 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 429
  • بازدید ماه : 1,628
  • بازدید سال : 14,824
  • بازدید کلی : 114,255
  • کدهای اختصاصی
    n

    رنک الکسا

    n

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    پشتیبانی

    تماس با ما

    اسلایدر

    فال حافظ

    

    تصویر ثابت

    ابزار نظر سنجی

    >

    رنک الکسا

    Online User