loading...
دانلود نرم افزار رایگان
تبلیغات

عباس بازدید : 39 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار چت با مسنجر سایت های مختلف Miranda IM v0.9.10 Portable

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 18 آبان ماه 1389

Miranda_IM_v0.9.10_Portable_[www.MihanDownload.com].jpgممکن است شما عضو چندین سایت مختلف سرویس چت و گفتگو در اینترنت باشید و برای چت با اعضای هر کدام از آن سایت ها به ناچار می بایست از نرم افزار مخصوص همان سایت استفاده کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که مسنجر سایت های مختلف در آن قرار دارد. نرم افزار Miranda یک ابزار بسیار پرکارد برای چت و گفتگو در اینترنت می باشد. این نرم افزار یک مالتی مسنجر بوده که قادر سات با مسنجر سایت های مختلف از جمله AIM (AOL Instant Messenger), Gadu-Gadu, IAX (Inter-Asterisk Exchange), ICQ, IRC (Internet Relay Chat), Jabber, MSN, Netsend, Tlen, Yahoo و ... ارتباط برقرار کند.  شما با کمک این برنامه به جای استفاده از چندین مسنجر مختلف می توانید از یک مسنجر برای چت با تمام مسنجرها استفاده کنید. همچنین می توانید 350 پلاگین مختلف و کاربردی را به آن اضافه کنید بعلاوه این مسنجر اکثر قابلیت های مسنجر سایت مورد نظر را نیز داراست.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

عباس بازدید : 53 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Skype v5.0.32.152

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 16 آذر ماه 1389

Skype_v5.0.32.152_[www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید برقراری یک ارتباط تلفنی با خارج از کشور بسیار پر هزینه است. اما میتوان این هزینه را از طریق اینترنت تا حد بسیار بالایی کاهش داد. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم به شما امکان برقراری یک ارتباط صوتی و تصویری با کمترین هزینه را می دهد. نرم افزار Skype یکی از نرم افزارهای بسیار مشهور در زمینه برقراری ارتباط صوتی و تصویری است که با کمک آن میتوانید با دوستان خود در سراسر دنیا به صورت کاملآ رایگان صحبت کنید. این نرم ازفار با پشتیبانی از پروتکل VOIP به کاربران خود این امکان را می دهد تا در نقاط مختلف جهان به صورت رایگان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین با استفاده از این برنامه میتوانید با جستجوی مشترکین عضو Skype دوستان خود را پیدا کنید و با آنها به چت و گفتگو بپردازید بعلاوه با جستجو میان چت روم های این نرم افزار میتوانید چت روم شهر و یا کشور خود را پیدا کنید و با ورود به آن با هموطنان خود نیز چت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به قابلیت مشاهده طرف مقابل در حین گپ تلفنی با استفاده وب کم اشاره نمود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

عباس بازدید : 63 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار باز کردن چند آی دی باهم Digsby Build 86 Portable

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 20 دی ماه 1389

Digsby_Build_86_Portable_www.MihanDownload.com.jpgدر پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Digsby برایتان آماده کرده ایم که جز دسته نرم افزارهای مسنجر چند منظوره به شمار میرود. این نرم افزار مخصوص افرادی ساخته شده که دارای چند ID از سایت مختلفی همچون AIM, MSN, Yahoo, ICQ, Google Talk, Jabber, and Facebook Chat هستند که با کمک این برنامه می توانند تمام آی دی های خود را در یک مسنجر باز کنند و با استفاده از قابلیت های مسنجر اصلی همان سایت با دوستان خود به چت و گفتگو بپردازند. همچنین از این نرم افزار می توان برای مدیریت بر ایمیل سایت هایی همچون Hotmail, Gmail, Yahoo Mail, AOL/AIM Mail, IMAP, and POP استفاده کرد. یکی دیگر از قابلیت های بسیار جالب این برنامه امکان برقراری ارتباط با دوستانتان در شبکه های اجتماعی معروفی همچون Facebook, Twitter, MySpace and LinkedIn می باشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

عباس بازدید : 39 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مسنجر Nimbuzz 1.6.0

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 12 اردیبهشت ماه 1390

دانلود نرم افزار مسنجر Nimbuzz 1.6.0
Nimbuzz نام یک نرم افزار معروف و محبوب است که بیشتر موفقیت خود را در عرصه تلفن های همراه کسب نموده است. اما امروز نسخه مربوط به رایانه های شخصی این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم که امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به همه حساب های کاربری خود در سرویس های مختلف اینترنتی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk و بسیاری سرویس های دیگر دسترسی داشته باشید و از این طریق به راحتی با دوستان خود در قالب یک نرم افزار در ارتباط باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد. کافی است از طریق این نرم افزار حساب های کاربری خود را باز نمایید تا لیست همه دوستان خود را در شبکه های مختلف به صورت یکجا داشته باشید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب+

عباس بازدید : 43 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت CyberX Internet Software Collections 2011 Edition

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 26 اردیبهشت ماه 1390

دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت CyberX Internet Software Collections 2011 Edition
بدون شک همه کاربران برای استفاده از اینترنت و وبگردی نیاز به نرم افزارهای مخصوص به این امر دارند. کمپانی های مختلف تولید کننده نرم افزار همواره محصولات جدید و نوینی را در این زمینه عرضه می کنند و با تبلیغات بر روی امکانات جدید ، کاربران را برای استفاده از نرم افزار مربوطه ترقیب می کنند. اما تعداد نرم افزارها معمولأ بیشتر از آن است که یک کاربر با امتحان کردن و همه آنها و با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کند ، بنابراین به توجه به تبلیغات بسنده می کند و با توجه به آنها نرم افزار خود را انتخاب می کند. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای کامل از بهترین نرم افزارهای مربوط به کاربران اینترنت را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزارها در چند گروه تقسیم بندی شده اند. به طور مثال گروه مرورگرهای وب ، نرم افزارهای پیام رسان و نرم افزارهای مدیریت دانلود. این نرم افزارها در زمینه کاری خود از جمله بهترین نرم افزارهای موجود به حساب می آیند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب+

عباس بازدید : 56 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Windows Live Messenger v15.4.3538.513

نوشته شده توسط آرمین در تاریخ جمعه، 17 تیر ماه 1390

دانلود نرم افزار Windows Live Messenger v15.4.3538.513
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نسخه جديد يکي از قديمي ترين و معروف ترين نرم افزارهاي مسنجر را برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار Windows Live Messenger همانطور که مي دانيد محصولي از شرکت مايکروسافت است که به منظور چت و گفتگو در اينترنت مورد استفاده قرار ميگيرد. اين مسنجر يکي از مسنجرهاي پرطرفدار به شمار ميرود و بيش از 500 ميلون کاربر در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. شما با استفاده از اين برنامه به راحتي قادر خواهيد بود تا با دوستان خود به چت و گفتگو بپردازيد. يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار امکان برقراري ارتباط با کاربران عضو سايت ياهو است. همچنين در نسخه ي جديد اين برنامه قابليت تماشاي تلويزيون در هنگام چت به آن اضافه شده است. علاوه بر اين توسط اين برنامه شما مي توانيد با کيفيت بسيار عالي با دوستان خود مکالمه صوتي و تصويري نيز داشته باشيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...

عباس بازدید : 39 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مسنجر Trillian Astra Pro 5.0 Build 35

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 1 شهریور ماه 1389

دانلود نرم افزار مسنجر Trillian Astra Pro 5.0 Final

برای گفت و گو به طور کلی برقراری ارتباط با یکدیگر در اینترنت سایت ها و نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که هرکدام نیز امکانات خاص خود را دارند. اگر شما دارای حساب کاربری در تعدادی از این سایت ها باشید مطمئنن استفاده از نرم افزارهای مخصوص هرکدام از این سایت ها امری خسته کننده است ، ضمنن ناچار به نصب تعداد زیادی نرم افزار اضافی بر روی رایانه خود خواهید شد. نرم افزار Trillian Astra Pro این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده است. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا در یک نرم افزار به طور همزمان از حساب های کاربری خود در سایت هایی چون : AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger و IRC استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار با دوستان خود به گفت و گوی صوتی بپردازید ، تبادل اطلاعات انجام دهید و بسیاری امکانات کاربردی دیگر. این نرم افزار با انواع شبکه ها سازگار است و با امکانات هوشمندانه ای که در اختیار کاربران خود قرار داده است بسیاری از امور را ساده کرده است. این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

عباس بازدید : 40 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اضافه کردن افکت به وبکم و ضبط تصاویر CyberLink YouCam Deluxe v5.0.0909

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 13 بهمن ماه 1389

CyberLink.YouCam.Deluxe.v4.0.0820_[www.MihanDownload.com].jpg
کسانی از وبکم استفاده می کنند حتمأ مطلع هستند که گاهی تصاویر شباهت چندانی به واقعیت ندارد لذا اینکه کاربران بخواهند در تصاویری که برای دوست خود توسط وبکم ارسال می کنند تغییراتی انجام دهند یک امر بدیهی است. گاهی نیز دوست دارید تا جزئیاتی به تصاویر اضافه کنید یا نور و رنگ را تنظیم کنید. نرم افزار CyberLink YouCam با درک این علاقه مندی کاربران ، امکانات بسیار مناسبی را در این زمینه ارائه کرده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع افکت ها را به تصویر وبکم خود اضافه کنید ، فریم انتخاب کنید ، افکت های خنده دار استفاده کنید ، نور و رنگ را تنظیم کنید و از امکانات فراوان این چنینی بهره مند شوید. همچنین می توانید تصاویر وبکم را با بالاترین کیفیت ضبط نمایید. این نرم افزار سازگاری کامل با مسنجر کمپانی یاهو دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب+

عباس بازدید : 59 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار InvisibleAlarms

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 30 آذر ماه 1390
دانلود نرم افزار InvisibleAlarms
کمتر کسی در اینترنت هستند که از برنامه Yahoo Massenger اطلاعی ندارند نرم افزارمسنجری که دارای محبوبیت بسیار زیادی است . افرادی در این نرم افزار با آیدی خود لاگین میکنند ممکن هست خود را در حالت Invisible بالا بیایند که شما آن ها را به صورت آف(خاموش ) ببینید . امروز در میهن دانلود  با نرم افزار InvisibleAlarms که این امکان را برای شما فراهم می کند تا به محض وارد شدن دوستانتان به YahooMessenger حتی به صورت invisible  از ورود آنها مطلع شوید.این نرم افزار امکان وارد کردن لیست افرادی که اهمیت بیشتری برای شما دارند را برای شما فراهم می آورد تا از آنها به صورت مخفی (invisible)  وارد پیام رسان یاهو شد به شما اطلاع می دهد و یک هشدار صوتی نیز پخش می نماید.قابل ذکر است که نرم افزار InvisibleAlarms می تواند در هنگامی که شما مشغول به انجام کارهای عادی خود هستید فعالیت کند و  شما هر زمان می توانید با باز کردن پنچره اصلی آن وضعیت واقعی دوستان خود را مشاهده نمایید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عباس بازدید : 47 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.5.0.192 Final

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 29 آبان ماه 1389
دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.5.0.192 Final
| دانلود رایگان معروف ترین و پرطرفدار ترین نرم افزار چت و گفتگو در اینترنت |
امروزه بیشترین وقت افراد در اینترنت صرف چت و گفتگو با دوستان خود در چت روم ها و ... می شود. سایتهایی مانند یاهو و گوگل نرم افزاری را با عنوان مسنجر در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا بتوانند با دوستان خود سریعتر و راحتتر گفتگو کنند. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار مسنجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مسنجر در دنیا به شمار میرود که به کاربران عضو سایت یاهو این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود در این برنامه میتوانید آنلاین شوید و از امکاناتی از قبیل حضور در كنفرانس ها ، چت تصويري ، ارسال فايل ، چك كردن ايميل ، حضور در روم هاي جهاني ، فرستان پيغام گروهي ، چت با ديگر ايميل ها ، ويرايش فونت ، قرار دادن Status با لينك ، ارسال شكلك هاي متنوع ، جستجوي ايميل ، تبادل Add list ، تعيين آواتار و ... بهرمند شوید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عباس بازدید : 79 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Fake Webcam v7.1

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 5 اردیبهشت ماه 1391
دانلود نرم افزار Fake Webcam v7.1
ذدر این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری با عنوان Fake Webcam را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار به شما امکان میدهد تا برای خود یک وبکم قلابی بسازید یا به زبان ساده تر این امکان را به شما میدهد تا از ویدئو های خود به جای تصویر خود نیز استفاده کنید. این نرم افزار جذاب با اکثر فرمت های ویدئویی آشنایی دارد. هچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به سازگان بودن با تمامی سرویس دهندگان مثل yahoo, Gmail,MSN,.. نیز اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عباس بازدید : 46 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود Chat Translator for Yahoo Messenger v4.1.1 نرم افزار مترجم متن یاهو مسنجر

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 10 اردیبهشت ماه 1391
 دانلود Chat Translator for Yahoo Messenger v4.1.1 نرم افزار مترجم متن یاهو مسنجر
"چت" یا گفت و گوی اینترنتی كه پدیده‌ای نوین و نوظهوراست، به سرعت در تمامی جهان فراگیر شده و مخاطبان خود را در میان اقشار مختلف جامعه یافته و بسیاری از جوانان را به خود جلب كرده است. چت یك ابزار رسانه‌ای است كه همچون سایر ابزارها، كاربرد آن می‌تواند بسیار موثر یا مضر باشد. چت به عنوان یك شیوه جدید ارتباطی، تاثیر غیر قابل انكاری بر نوع روابط اجتماعی بر جای گذاشته است.از همین رو در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری کوچک و مفید را برای ترجمه متون در مسنجر محبوب یاهو را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Chat Translator for Yahoo Messenger نام نرم افزاری مفید است که با نصب آن می توانید ترجمه مکالماتی که در یاهو مسنجر انجام می شود را ببینید.با استفاده از این نرم افزار می توانید مکالمات خود را به بیش از 30 زبان زنده ی دنیا ترجمه کنید.بعد از نصب این نرم افزار منویی به مسنجر یاهو افزوده می شود که می توانید از طریق این منو مکالمات خود را ترجمه کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عباس بازدید : 55 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Miranda v0.9.46

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1391

دانلود نرم افزار Miranda v0.9.46

امروزه داشتن یک مسنجر خوب یکی از لازمه های رایانه و ما میباشد. از این رو سایت های زیادی وجود دارند که سرویس دهنده ایمیل شخصی نیز هستند که ما برای کار با هرکدام از این سایت ها باید از مسنجرهای مختلف نیز استفاده کنیم اما امروز ما قصد داریم تا نرم افزار نرم افزار با عنوان Miranda را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پشتیبانی از 90% سرویس دهنده ها را چون Yahoo, Gmail, MSN, YIM, Tlen, Skype و... را نیز دارد. از دیگر وِیژگی های مهم این نرم افزار میتوان به قابلیت اتصال همزمان به چندین ایمیل نیز اشاره کرد. این نرم افزار کابردی به تمامی کابران به خصوص کسانی که از چند سرویس ایمیل دهی استفاده میکنند نیز پیشنهاد میشود.

عباس بازدید : 61 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 معروفترین نرم افزار چت و مکالمه ی اینترنتی

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 17 خرداد ماه 1391
 دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 معروفترین نرم افزار چت و مکالمه ی اینترنتی
| دانلود جدیدترین نسخه مسنجر معروف Yahoo! Messenger|
یاهو! مسنجر یا پیام‌ رسان یاهو! نرم‌افزاری است که با آن کاربری با کاربری دیگر می‌تواند در هر گوشه‌ ای از دنیا به ‌صورت آنلاین گفتگو کند. برخلاف پست الکترونیک، مکالمات در این نرم‌افزارها بلافاصله پس از ارسال نمایش داده می‌شوند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار یاهو مسنجر را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم.به گفته ی اکثر مجلات معروف کامپیوتر و شبکه ی جهان،مسنجر یاهو به عنوان پرطرفدارترین مسنجر حال حاضر جهان شناخته می شود.یاهو مسنجر دارای امکاناتی مانند چت تصويري، ارسال فايل ، چك كردن ايميل، فرستان پيغام گروهي ، چت با ديگر ايميل ها و... است.
برای دانلود مسنجر یاهو و مشاهده ی دیگر امکانات این نرم افزار به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+

عباس بازدید : 57 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود Skype 5.10.0.116 FINAL نرم افزار چت و تماس صوتی و تصویری رایگان

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 29 خرداد ماه 1391
 دانلود Skype v5.10.0.114 Final نرم افزار چت و تماس صوتی و تصویری رایگان
| دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار اسکایپ|
| آخرین تغییرات تا 10/مرداد/1391|
اسکایپ (Skype) نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت (Voice Over Internet Protocol) با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند.اسکایپ یک شبکه ارتباطات تلفنی کاربر به کاربر (Peer to Peer) است که بیش از 600 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد. این برنامه همانند تلفن عمل می کند و هر دو طرف می بایستی نرم افزار را بر روی سیستم خود داشته باشند. اسکایپ کیفیت خارق العاده ای در انتقال صدا دارد به طوری که اکثر کارشناسان کیفیت انتقال صدای این نرم افزار را از تلفن بیشتر می دانند.از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی و... اشاره کرد.تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است.برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب می بایستی از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری بسازید.
برای دانلود نرم افزار از میهن دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب+

عباس بازدید : 41 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود ExtremeCopy Pro 2.2.1 نرم افزار افزایش سرعت کپی فایل ها

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 24 تیر ماه 1391
 دانلود ExtremeCopy Pro 2.2.1 نرم افزار افزایش سرعت کپی فایل ها
ExtremeCopy Pro ابزاری قدرتمند و جایگزینی مناسب برای ابزار کپی فایل در ویندوز می باشد.ابن نرم افزار با بهره گیری از الگوریتم های قدرتمندش،قابلیت چند برابر کردن سرعت کپی فایل ها در ویندوز را داراست.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.ابزار Copy و Cut که در سیستم عامل مایکروسافت وجود دارد از سرعت کمی در کپی و جابجایی برخوردار است.لذا کاربران از نرم افزار های مختلفی برای افزایش سرعت کپی و جابجایی استفاده می کنند.نرم افزار ExtremeCopy با بهینه سازی عمل کپی وجابجایی،سرعت این اعمال را تا حداکثر توان افزایش می دهد و باعث تسریع در انجام امور کاربران می شود.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

عباس بازدید : 59 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

دانلود مرورگر آندروید Dolphin Browser V9.2.0

Dolphin-Browser

راهنمای جستجو: مرورگر جدید , مرورگر موبایل , مرورگر دلفین , نرم افزار موبایل , نرم افزار آندروید ,‌ آندروید , Dolphin Browser , مرورگر قدرتمند برای موبایل ,Android software

———————

در دنیای اینترنت نا امن برای مرور صفحات وب به یک مرورگر قدرتمند و ایمن نیاز داریم. مرورگرهای مختلفی در بازار هستند . یکی از بهترین آنها همین مرورگر دلفین است. شما با دانلود نرم افزار فوق ، میتوانید یک وبگردی ایمن را تجربه کنید. یکی از ویژگی های مهم و جدیدی که در این مرورگر جاداده شده است ،این است که شما میتوانید  با صدای خود دستورات مبنی بر جستجو در اینترنت، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، ذخیره کردن وبسایت های محبوبتان و … صادر کنید.!! توجه داشته باشید که شما میتوانید این مرورگر را بر روی گوشی های دارای آندروید ۲٫۰ به بالا نصب کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار :

- به شما اجازه می دهد یک نماد با انگشتانتان ایجاد کنید و از آن برای دسترسی به وبسایت های دلخواهتان استفاده کنید.

- امکان بارگذاری سریع صفحات بدون نمایش تبلیغات و …

- وجود منوی speed dial برای دسترسی سریع تر به صفحات مورد علاقه تان

- امنیت بالا و سرعت بالا در لود کردن صفحات

- و . . .

عباس بازدید : 58 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

دانلود LinkCollector 4.5.3.0 نرم افزار مدیریت بر روی بوک مارک های تمامی مرورگرها

نوشته شده توسط Feisal در تاریخ یکشنبه، 19 آذر ماه 1391
دانلود LinkCollector 4.5.3.0 نرم افزار مدیریت بر روی بوک مارک های تمامی مرورگرها
LinkCollector یک نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه مدیریت لینک ها و نگهداری سایت های مورد علاقه می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی لینک هایی را که روزانه در اینترنت با آنها سر و کار دارید را در یک محیط حرفه ای نگهداری کنید و همیشه به آنها دسترسی داشته باشید. در واقع این نرم افزار برای مدیریت Bookmarks ساخته شده است و کاربرد را قادر می سازد تا تمامی لینک هایی را که در مرورگرهای مختلف به عنوان علاقه مندی ها Bookmarks ذخیره شده است را در این نرم افزار مشاهده کنند و یا با کپی کردن این نرم افزار بر روی USB در دیگر کامپیوترها نیز قابل مشاهده باشند. این نرم افزار از تمامی مرورگرها مانند Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera and Google Chrome پشتیبانی به عمل آورده و شما می توانید از لینک هایی که در نرم افزار وجود دارد در کامپیوترهای دیگر نیز استفاده کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ادامه مطلب+

عباس بازدید : 31 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Apple Safari v5.1.7 نرم افزار مرورگر سفری

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 16 آذر ماه 1389
دانلود Apple Safari 5 نرم افزار مرورگر سفری
| دانلود رایگان مرورگر معروف سفری مخصوص ویندوز |
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Safari را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. مرورگر Safari جز پر سرعت ترین مرورگرهای جهان به شمار میرود که ساخت شرکت قدرتمند Apple می باشد. در ابتدا این مرورگر تنها بر روی کامپیوترهای شرکت اپل که از سیستم عامل مکینتاش پشتیبانی میکنند و دیگر محصولات این شرکت قابل نصب بود اما پس از مدتی شرکت اپل تصمیم گرفت تا مرورگر پر قدرت خود را جهت رقابت با سایر شرکت ها برای سیستم عامل ویندوز نیز منتشر کند. با اینکار مرورگر سفری در میان کاربران سراسر دنیا در جایگاه ویژه ای قرار گرفت و امروزه میتوان آنرا رقیب اصلی مرورگرهای معروفی همچون فایرفاکس، اپرا و کروم دانست. این مرورگر از سرعت بسیار بالا در باز کردن صفحات اینترنتی برخوردار است به طوری که گفته میشود سرعت آن 70% بیشتر از سرعت مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس است. برخی از قابلیت های این مرورگر شامل امنیت بسیار بالا، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing، پشتیبانی از پلاگین های مختلف، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker، امکان دسترسی سریع به سایت های مورد علاقه Top Sites، دانلود بسیار سریع از سایت ها، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف و بسیاری از امکانات بسیار خوب دیگر.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
درباره ما
جدیدترین فیلم های روز دنیا به همراه نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 19 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • سه شنبه 08 اسفند 1391
  • دوشنبه 07 اسفند 1391
  • شنبه 05 اسفند 1391
  • پنجشنبه 26 بهمن 1391
  • سه شنبه 24 بهمن 1391
  • دوشنبه 23 بهمن 1391
  • شنبه 21 بهمن 1391
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • پنجشنبه 19 بهمن 1391
  • شنبه 14 بهمن 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • جمعه 29 دی 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • دوشنبه 11 دی 1391
  • يکشنبه 10 دی 1391
  • شنبه 09 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • چهارشنبه 6 دی 1391
  • چهارشنبه 06 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 1,643
  • بازدید سال : 14,839
  • بازدید کلی : 114,270
  • کدهای اختصاصی
    n

    رنک الکسا

    n

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    پشتیبانی

    تماس با ما

    اسلایدر

    فال حافظ

    

    تصویر ثابت

    ابزار نظر سنجی

    >

    رنک الکسا

    Online User