loading...
دانلود نرم افزار رایگان
تبلیغات

عباس بازدید : 83 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

نرم افزار محبوب گوگل ارث Google Earth v5.1.7938.4346

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 4 اسفند ماه 1388
Google-Earth-v5.1.7938.jpg
مشاهده ي محلي که در آن زندگي مي کنيد آن هم از بالا حتمآ برايتان جالب خواهد بود. همانطور که مي دانيد سايت گوگل اين امکان را به جهانيان مي دهد تا با ورود به قسمت Map سايت مکانهاي مورد نظر خود را از بالا و به صورت سه بعدي تماشا کنند. اما همه ي افراد که دسترسي به اينترنت پر سرعت ندارند تا بتوانند از اين سرويس استفاده کنند. به همين منظور نرم افزار گوگل ارث ساخته شد تا افراد در رايانه ي شخصي خود بتوانند محلي را که در آن سکونت دارند را به همراه تمام جزئيات آن تماشا کنند. از همين رو امروز در ميهن دانلود نسخه ي جديد اين نرم افزار را برايتان آماده کرده ايم که شما با استفاده از آن به راحتي مي توانيد قسمتهاي مختلف کره ي زمين را تماشا کنيد.
شما با کمک نرم افزار Google Earth به راحتي مي توانيد نقاط مختلف کره ي زمين را از بالا تماشا کنيد. در واقع وقتي وارد نرم افزار مي شويد کره ي زمين را مشاهده خواهيد کرد که در آن اقايانوس ها و خشکي ها به صورت سه بعدي قرار دارند که با کمک موس مي توانيد آن را به چرخش در آوريد تا محلي را که در آن زندگي مي کنيد را بيابيد و سپس با زوم بر روي نقطه ي مورد نظرتان شهرها ، ساختمان ها ، کوچه ها و ساير جزئيات محل زندگي خود را به صورت سه بعدي تماشا کنيد. همچنين مي توانيد علاوه بر تماشاي خشکي هاي کره ي زمين وارد اقيانوس ها و درياها شده و به تماشاي دنياي زير آب بپردازيد که البته هدف گوگل از افزودن نقشه اقيانوس ها به گوگل ارث جلب توجه عموم مردم به مسائل زيست محيطي و پديده خطرناك گرم شدن كره زمين است كه نتيجه آن آب شدن يخ هاي منطقه قطب و بالاآمدن آب اقيانوس ها خواهد بود. يکي ديگر از امکانات جالب اين نرم افزار امکان مشاهده ي منظمومه ي شمسي و کرات مختلف است که شما مي توانيد با استفاده از اين قسمت اطلاعات جالبي را در مورد منظومه ي شمسي و ساير کرات بدست آوريد. از ديگر امکانات اين نرم افزار مي توان به امکان بدست آوردن دقيق طول و عرض جغرافيايي محل سکونت خود و نيز امکان جستجو در نرم افزار براي بدست آوردن محل مورد نظر خود بر روي کره ي زمين اشاره کرد.

 توضيحات کامل و ويژگي ها در ادامه ي مطلب موجود است .

عباس بازدید : 52 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مشاهده ماهواره ای سطح زمین NASA World Wind v1.4.1

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 24 مهر ماه 1389

World_Wind_v1.4.1_[www.MihanDownload.com]-1.jpgبهتر و قدتمند تر از نرم افزار گوگل ارث!
امروزه نرم افزارهای مشاهده ماهواره ای سطح زمین از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم در همین زمینه کاربرد دارد. نرم افزار NASA World Wind از جمله نرم افزارهای قدرتمند مشاهده ماهواره ای سطح زمین به صورت سه بعدی و پدیده های جوی میباشد. این نرم افزار توسط سازمان ملی هوا و فضانوردی امریکا NASA توسعه یافته و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید نقاط مختلف کره ی زمین را از بالا تماشا کنید. این نرم افزار رقیب قدرتمند نرم افزار گوگل ارث به شمار می رود و حتی میتوان آنرا برتر از گوگل ارث دانست زیرا این نرم افزار تصاویر را از 6 ماهواره پیشرفته دریافت می کند و این درحالی است که نرم افزار گوگل ارث تنها از سه ماهواره تجاری برای دریافت تصاویر استفاده می نماید. همچنین در نرم افزار شرکت ناسا دسترسی شما به تصاویر گسترده تر خواهد بود و زوم بر روی تصاویر در این برنامه نسبت به گوگل ارث خیلی بیشتر است. علاوه بر این تصاویری را که این نرم افزار نشان می دهد مربوط به چند ساعت قبل است و این در حالی است که در گوگل ارث تصاویر به چنین ماه قبل بر میگردد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

عباس بازدید : 43 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ستاره شناسی Stellarium v0.10.5

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 20 اسفند ماه 1389

دانلود نرم افزار ستاره شناسی Stellarium v0.10.5
ستاره‌شناسی یا اخترشناسی علم اشیاء آسمانی (مانند ستارگان، سیارات، ستاره‌های دنباله‌دار‎، کهکشان‌ها و پدیده‌هایی است که منشاء آنها در خارج از جو زمین است (مانند پدیده شفق قطبی و تشعشعات پس زمینه‌ای فضا). این رشته با رشته‌هایی مانند فیزیک، شیمی و فیزیک حرکت ارتباط تنگاتنگ دارد و همچنین با رشته فضاشناسی فیزیکی (پیدایش و تکامل جهان) ارتباط نزدیکی دارد. اخترشناسی یکی از قدیمی‌ترین علوم است. ستاره شناسان در تمدن‌های اولیه بشری به دقت آسمان شب را بررسی می‌کردند و ابزارهای ساده ستاره‌شناسی از همان ابتدا شناخته شده بودند. با اختراع تلسکوپ، تحولی عظیم در این رشته ایجاد شد و دوران ستاره‌شناسی جدید آغاز گردید. با گسترش تکنولوژی و ورود آن به دنیای ستاره شناسی تحول بزرگی در آن ایجاد شد به طوری که در طی سالیان گذشته نرم افزارهای بسیاری در زمینه ستاره شناسی عرضه شدند. اما علاقه مندان به این رشته برای کار با این گونه نرم افزارها و حتی دسترسی به آنها همواره با مشکلاتی مواجه بودند. نرم افزار Stellarium با فراهم آوردن امکانات لازم و ایجاد محیطی مناسب امکان دسترسی به آسمان ، سیارات و مدارات را فراهم می کند. این نرم افزار کاملأ رایگان است و به نسبت نرم افزارهای مشابه از حجم مناسبی نیز برخوردار است و همچنین از زبان پارسی نیز پشتیبانی می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عباس بازدید : 91 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دانلود نقشه های آنلاین SoftOnPc Universal Maps Downloader 6.65

نوشته شده توسط بابك در تاریخ پنجشنبه، 29 اردیبهشت ماه 1390

دانلود نرم افزار دانلود نقشه های آنلاین SoftOnPc Universal Maps Downloader 6.65
نقشه های آنلاین اطلاعات بسیار دقیقی از نقاط مختلف کره زمین در اختیار ما قرار می دهند و استفاده از آنها می توان در موارد مختلف کمک شایانی به ما باشد. کمپانی های گوگل ، یاهو و مایکروسافت سرویس های خاص خود را برای مشاهده نقشه های مختلف و مشاهده کرده زمین ارائه کرده اند که معروف ترین نمونه آنها Google Maps است. اما برای استفاده از این سرویس ها می توانید بجای استفاده از نرم افزارهای مربوط به هرکدام و یا مراجعه به سایت های مربوطه ، از نرم افزار Universal Maps Downloaderمتعلقبه  شرکت SoftOnPc استفاده نمایید. این نرم افزار به شما امکان استفاده از همه این سرویس ها را در یک نرم افزار می دهد. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تلفیق چند نقشه و ذخیره آنها به صورت یک نقشه بزرگ BMP اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عباس بازدید : 76 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ProgDVB Professional Edition 6.80

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 6 آذر ماه 1390
دانلود نرم افزار ProgDVB Professional Edition 6.80
دیگر کم کم سیگنال تلویزیونی آنالوگ منسوخ شده و جای خود را به سیگنال دیجیتال می دهند و انواع گیرنده های سخت افزاری سیگنال دیجیتال نیز برای کامپیوتر ها منتشر شده اند که تنها با اتصال به یو اس بی و یک آنتن بسیار کوچک قابل حمل می توانید تمام شبکه های دیجیتال محلی کشور خود را دریافت کنید.مطمئنا داشتن یک نرم افزار کامل برای مدیریت این سیگنال، کیفیت بالای پخش و Encoding و همچنین قابلیت های مختلف مانند ضبط و .. همه و همه می تواند به شما در هر چه بیشتر لذت بردن از تکنولوژی دیجیتال کمک کند. با نرم افزار ProgDVB Professional Edition که نرم افزاری جالب و مفید جهت تماشای شبکه های مختلف ماهواره ای بدون نیاز به پرداخت هزینه با کیفیت HD و حتی انواع رادیو های ماهواره ای که در حدود ۴۰۰۰ هزار کانال مختلف که با قابلیت جستجو و حتی ضبط کردن هم همراه شده ، می باشد همچنین این نرم افزار برای کسانی که وقت زیادی را صرف تماشای تلویزیون و یا دریافت برنامه به وسیله کامپیوتر خود می کنند بسیار مفید و مناسب می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عباس بازدید : 39 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود RadioMaximus 1.74 نرم افزار ضبط و پخش رادیو های آنلاین

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1391
 دانلود RadioMaximus 1.74 نرم افزار ضبط و پخش رادیو های آنلاین
رادیوی اینترنتی در اصل به ایستگاهی از رادیو گفته می‌شود که شنونده آن کاربران اینترنت می‌باشند. برای دسترسی به این نوع ایستگاه‌ها باید از یک اتصال اینترنت با سرعت مطلوب و یک نرم افزار قدرتمند گیرنده ایستگاه های رادیویی استفاده کرد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار قدرتمند برای دریافت و ضبط ایستگاه های رادیویی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. RadioMaximus نام یکی از بهترین نرم افزار های دریافت و ضبط امواج رادیو می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی ایستگاه های رادیوی را جستجو و با ذخیره فرکانس آن ها به راحتی و با کیفیت مطلوب اقدام به پخش آن ها کنید.همانطور که می دانید رادیو های آنلاین قابلیت دانلود ندارند و اساس کار رادیو‌های آنلاین بدین صورت است که برنامه زنده در حال پخش در ایستگاه رادیویی به طور متداول و بدون توقف بر روی یک سرور اینترنتی با پهنای باند بالا آپلود می‌شود و بر روی سایت قرار می‌گیرد ولی این اطلاعات فقط برای چند دقیقه بر روی سرور ذخیره می‌شوند تا شنوندگان به صورت متداول با استفاده از نرم افزار آن را گوش کنند، سپس اطلاعات بعدی از سمت ایستگاه رادیویی، جایگزین اطلاعات قبلی سرور می‌شوند و این چرخه مدام ادامه دارد.اما با استفاده از این نرم افزار می توانید رادیو های آنلاین را با کیفیت بالا ضبط کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

عباس بازدید : 89 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود ChrisTV Online! FREE Edition 7.30 نرم افزار دریافت تلویزیون های اینترنتی

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 17 خرداد ماه 1391
 دانلود ChrisTV Online! FREE Edition 7.30 نرم افزار دریافت تلویزیون های اینترنتی
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت و مشاهده ی تلویزیون های اینترنتی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با استفاده از نرم افزار ChrisTV Online می توانید به بیش از 800 شبکه تلویزیونی خارجی و 600 ایستگاه رادیویی که در بیش از 100 کشور جهان وجود دارد دسترسی داشته باشید.نرم افزار ChrisTV قابلیت نمایش شبکه های نمایشی با کیفیت HD و صدای Stereo را داراست.پایگاه داده ی نرم افزار به صورت روزانه آپدیت می شود و می توانید شبکه های جدید را به لیست شبکه های مورد علاقه ی خود اضافه کنید.برای استفاده از این نرم افزار نیاز به یک کانکشن اینترنتی با حداقل سرعت 128kbps دارید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

عباس بازدید : 113 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود Google Earth Pro v6.2.2.6613 نرم افزار گوگل ارث

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 27 خرداد ماه 1389
دانلود Google Earth Pro v6.2.2.6613 نرم افزار گوگل ارث
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Google Earth Pro را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. شما با کمک این نرم افزار می توانید نقاط مختلف کره ی زمین را از بالا تماشا کنید. در واقع وقتی وارد نرم افزار می شوید کره ی زمین را مشاهده خواهید کرد که در آن اوقیانوس ها و خشکی ها به صورت سه بعدی قرار دارند که با کمک موس می توانید آن را به چرخش در آورید تا محلی را که در آن زندگی می کنید را بیابید و سپس با زوم بر روی نقطه ی مورد نظرتان شهرها، ساختمان ها، کوچه ها و سایر جزئیات محل زندگی خود را به صورت سه بعدی تماشا کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عباس بازدید : 49 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود ChrisTV Online! FREE Edition 7.30 نرم افزار دریافت تلویزیون های اینترنتی
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت و مشاهده ی تلویزیون های اینترنتی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با استفاده از نرم افزار ChrisTV Online می توانید به بیش از 800 شبکه تلویزیونی خارجی و 600 ایستگاه رادیویی که در بیش از 100 کشور جهان وجود دارد دسترسی داشته باشید.نرم افزار ChrisTV قابلیت نمایش شبکه های نمایشی با کیفیت HD و صدای Stereo را داراست.پایگاه داده ی نرم افزار به صورت روزانه آپدیت می شود و می توانید شبکه های جدید را به لیست شبکه های مورد علاقه ی خود اضافه کنید.برای استفاده از این نرم افزار نیاز به یک کانکشن اینترنتی با حداقل سرعت 128kbps دارید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
درباره ما
جدیدترین فیلم های روز دنیا به همراه نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 19 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • سه شنبه 08 اسفند 1391
  • دوشنبه 07 اسفند 1391
  • شنبه 05 اسفند 1391
  • پنجشنبه 26 بهمن 1391
  • سه شنبه 24 بهمن 1391
  • دوشنبه 23 بهمن 1391
  • شنبه 21 بهمن 1391
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • پنجشنبه 19 بهمن 1391
  • شنبه 14 بهمن 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • جمعه 29 دی 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • دوشنبه 11 دی 1391
  • يکشنبه 10 دی 1391
  • شنبه 09 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • چهارشنبه 6 دی 1391
  • چهارشنبه 06 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 1,568
  • بازدید سال : 14,764
  • بازدید کلی : 114,195
  • کدهای اختصاصی
    n

    رنک الکسا

    n

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    پشتیبانی

    تماس با ما

    اسلایدر

    فال حافظ

    

    تصویر ثابت

    ابزار نظر سنجی

    >

    رنک الکسا

    Online User