loading...
دانلود نرم افزار رایگان
تبلیغات

عباس بازدید : 53 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

جستجو در میان فایل های به اشتراک گذاشته شده با eMule 0.49a Final

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 4 تیر ماه 1387

پس از مدت ها نسخه نهایی ایمول با پشتیبانی کامل از زبان فارسی بطور رسمی روی سایت اصلی ایمول برای دانلود قرار داده شد كه شما دوستان ميتوانيد به راحتي از وب سايت آسان دانلود دريافت نمائيد.
گاهی اوقات با حتی با جستجو های متفاوت و زیادی که داشته و به دنبال مطلب یا فایلی در سطح اینترنت بوده که متاسفانه چیزی یافت نمی کنیم در این موارد می توان به سراغ اطلاعات کامپیوتر های دیگران رفته و با جستجویی در میان فایلهای آنها به هدف خود نزدیک تر شد البته این مراجعه فیزیکی نبوده بلکه با کمک نرم افزاری که در زیر معرفی می کنیم براحتی می توانید در میان سایر کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می کنند و فایل های مفید خود را به اشتراک گذاشته اند جستجو نمود و فایل مورد نظر خود را بگیریم.
نرم افزار eMule یکی از نرم افزار های محبوب در زمینه P2P می باشد که ابزاری است جهت به اشتراک گذاری فایل ها در میان کاربران خود که به اینترنت دسترسی دارند، می باشد. جهت پیدا نمودن فایل مورد نظر خود براحتی می توانید پس از اتصال به اینترنت و انتخاب یکی از سرور ها برنامه در میان هزارا هزار فایل به اشتراک گذاشته شده جستجو نموده و فایل خود را پیدا نمیائید.
حالا کاری که شما باید انجام بدید اینه که نرم افزار eMule رو باز کنید و در بین فایلهایی که هزاران کاربر این نرم افزار با شما به اشتراک میذارن دنباله فایل مورد نظرتون بگردید.
در واقع تامین کنندگان لیست دانلودهای این نرم افزار کاربراش هستند همچنین شما هم میتونید تمام اطلاعات موجود در حافظه سیستم یا بخشی از اون رو با سایر کاربران این نرم افزار به اشتراک بذارید.

عباس بازدید : 41 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار اشتراک گذاری قدرتمند iMesh 5.2

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 15 آذر ماه 1387

iMesh یک نرم افزار بسیار قدرتمند و قانونی در زمینه به اشتراک گذاری و یا بهتر بگم File Sharing میباشد.آخرین نسخه اش 7 هست که هیچ کرکی براش نیامده و گمان میکنم که در نسخه 7 خودش کاملا رایگان شده. اما تا آخرین نسخه ایی که براش کرک آمده نسخه 5.2 بود که اون هم برای دریافت تون آماده کردم. جستجو , دانلود و به اشتراک گذاری فایل های MP3, Video و تصاویرتان یک نسخه معروف دیگه که اکثرا همه پیشنهاد میکنند ازش استفاده بشه نسخه iMesh Light هست که اصلا فکر میکنم اصلا این شرکت نساخته است. اما شرح اصلی این نسخه این که کاملا پاک و بدون Spyware و موارد اعصاب خورد کن و مخرب و تبلیغاتی است. گرچه در نسخه 7 سایت خودش نوشته 100% پاک و بدون هیچ Spyware!

عباس بازدید : 41 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

راه اندازي و مديريت آسان شبكه با Network Magic Pro v5.1.8354.0

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 23 بهمن ماه 1387
24ql55w.jpg

Network Magic ، نرم افزاري با كاربرد بسيار آسان براي راه اندازي و مديريت شبكه خانگي تان . اگر صاحب تجارتي كوچك هستيد و يا در محيط خانه به دنبال امكانات بيشتر و كاربرد بيشتر از شبكه هستيد ، Network Magic Pro انتخاب مناسبي براي شماست

بعضي از قابليت هاي اين نرم افزار به شرح زير است :
- راه اندازي شبكه تان در عرض چند دقيقه
- چاپ اسناد از هر كامپيوتر و به اشتراك گذاري آسان فايل ها و پوشه ها
- ارتباط امن با شبكه بيسيم تان و جلوگيري از استفاده بي اجازه از آن
- افزودن امكانات و قابليت هاي  شبكه در محصولات شركت مايكروسافت

عباس بازدید : 50 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ارسال تصوير و كنفرانس ويدئويي بدون اتصال به اينترنت webcam xp

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 24 بهمن ماه 1387

توسط اين برنامه ميتوانيد بدون اتصال به اينترنت و وب سرور با پروتكل html و ftp به صورت تلفني و با استفاده از يك وبكم يك كنفرانس ويدئويي بدون هزينه اضافي اينترنت ايجاد كنيد ، شما توسط اين نرم افزار به صورت تصويري و به همراه صدا امكان ارتباط با دوستان و حتي در مصارف بالاتر قابليت اتصاي به سيستم امنيتي فروشگاه و يا دفتر كار خود را داريد ،‌اين برنامه بسيار جالب قابليت نصب 10 دوربين بر روي خود را دارد و شما براي اتصاي ميتوانيد از پورت يو اس پي و حتي سوپر ويدئو استفاده نمائيد ،‌ اين نرم افزار در بازار به قيمتهاي بسيار گزاف به فروش ميرسد و ما آن را به صورت رايگان آماده دانلود نموده ايم از قابليتهاي برتر اين برناتمه سازگاري با اكس پي و ويستا ميباشد

نرم افزار ارسال تصوير بدون اتصال به اينترنت

عباس بازدید : 96 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

اشتراک گذاری فایل BitComet 1.14 Final

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 10 شهریور ماه 1388
bitcomet1.14final[mihandownload.com].jpg
Bitcomet یکی از بهترین نرم افزارهای اشتراک گذاری فایل به صورت p2p می باشد که بیت تورنت هم سازگاری دارد و برای اشتراک گذاری فایل های با حجم 100مگابایت یا گیگابایت با سرعت بالا طراحی شده است . این نرم افزار عالی و آسان در کاربرد با سیستم عامل های multitorrent و win32 نیز سازگاری دارد
این نرم افزار فوق العاده از چند دانلود پشت سرهم ، دانلود چند فایل در یک زمان ،  شروع مجدد با سرعت بالا ، چت ، کچ دیسک ، پروکسی ، فیلتر کردن آی پی و ... را ساپورت می کند. این نرم افزار عاری از هرگونه ویروس و فایل مخرب اینترنتی است.

قابلیت های کلیدی BitComet 1.14 Final :

- قابلیت Resume
- دانلود از چندین لینك مختلف قابلیت دانلود همزمان چند لینك
- امکان استفاده از پروکسی
- امکان گشودن فایل های زیپ در داخل اینترنت
- دانلود فایل با بی نهایت سرعت (تا جایی که سرعت شما اجازه دهد)
- امکان اسکن فایل و شناسایی Spyware ها
- دانلود همزمان بی نهایت فایل
- نوشته شده با زبان ++C و اشغال قسمت بسیار کم از CPU
- پشتیبانی از بیش از ۴۳ زبان زنده ی دنیا
- سازگاری كامل با ویندوز ویستا

عباس بازدید : 39 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود از سایت های تورنت با µTorrent 1.8.2 Build 14458

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 20 شهریور ماه 1388
نرم افزار کوچک و کم حجم µTorrent ابزاری جهت دانلود از سایتهای تورنت می باشد که امکان دانلود همزمان چندین فایل با حداکثر سرعت از سایت های تورنت را به شما می دهد.
سایت های تورنت سایت هایی بزرگ جهت اشتراک فایلها هستند که در آنها انواع فایلها جهت دانلود یافت می شود و جهت دانلود از این سایت ها شما نیاز به نرم افزار ویژه جهت مدیریت دانلود از آن سایت را دارد که µTorrent یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای موجود است. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های دانلود را به چند قسمت تقسیم کنید تا سرعت دانلود بیشتر شود. همچنین در صورتی که اتصال شما به اینترنت قطع شود و یا وقت کافی برای دانلود یک فایل را نداشتید، می توانید ادامه دانلود را در زمان دیگر انجام دهید. این نرم افزار پوسته های مختلفی دارد که می توانید طبق سلیقه خود آن را تغییر دهید.
این نرم افزار بسیار ساده و کم حجم بوده و در هنگام اجرا کمترین میزان منابع سیستم را مصرف می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار µTorrent 1.8.2 Build 14458:
- امکان دانلود همزمان چندین فایل
- دانلود فایل با حداکثر سرعت ممکن
- امکان برنامه ریزی جهت دانلود فایلها
- پشتیبانی از تمامی پروتکل ها
- امکان Pause و Resume دانلود ها
- قطعه قطعه سازی فایل دانلودی جهت افزایش سرعت
- امکان تغیر پوسته برنامه
- محیط کاربری ساده و زیبا
- رایگان و بدون محدودیت در استفاده
- و ...

دانلود از سایت های تورنت با µTorrent 1.8.2 Build 14458

عباس بازدید : 41 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

آپلود سریع و آسان فایلها در سایت راپید شیر با نرم افزار Rapid Uploader 1.99957

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 14 آبان ماه 1388
حتمآ همه ی شما با سایت راپید شیر آشنا هستید. همانطور که می دانید سایت راپید شیر یکی از بزرگترین و معروف ترین سایت های آپلود رایگان در جهان می باشد که روزانه هزاران هزار کاربر از کشورهای مختلف با مراجعه به آن فایل های مورد نظر خود را دانلود و یا آپلود می کنند. تا به حال در میهن دانلود نرم افزار های مختلفی را در زمینه دانلود فایل از سایت راپید شیر برایتان قرار دادیم ولی امروز قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که شما را قادر می سازد تا به راحتی در سایت راپید شیر فایل هایتان را آپلود کنید و آن ها را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Rapid Uploader 1.99957.jpg نرم افزار Rapid Uploader 1.99957 به شما این امکان را می دهد که بدون مراجعه به سایت راپید شیر فایل های مورد نظر خود را به آسانی و با سرعتی مناسب در این سایت آپلود کنید. در واقع کاربرد این نرم افزار تمامآ مانند سایت RapidShare بوده و حتی امکاناتی بیشتر از آن هم دارد یعنی پس از آپلود فایل دو لینک را در اختیار شما قرار می دهد که یکی برای دانلود فایل و دیگری برای پاک کردن آن از سرور می باشد علاوه بر این مشخصات دیگری مانند نام فایل ، حجم فایل ، تاریخ و زمان آپلود را نیز در اختیار شما قرار می دهد. یکی از امکانات فوق العاده این نرم افزار که سایت راپید شیر آن را ندارد امکان خاموش کردن کامپیوتر پس از آپلود فایل است یعنی شما می توانید کلیه ی فایل های خود را در حالت آپلود قرار دهید که پس از پایان کار نرم افزار خود کامپیوتر را خاموش می کند و شما می توانید با روشن نمودن مجدد کامپیوتر و مراجعه به نرم افزار از لینک های مربوط به فایل های آپلود شده استفاده کنید. همچنین اگر شما یکی از اکانت های Premium سایت راپید شیر را خریداری نموده اید می توانید با وارد کردن Username و Password خود در قسمت Preferences نرم افزار عملیات آپلود را خیلی سریع تر انجام دهید و از مزایای اکانت خود بهره ببرید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به پرتابل بودن و امکان استفاده از نرم افزار در مکان های مختلف مانند کافی نت ها و نیز قابلیت ذخیره سازی مشخصات فایل آپلود شده در فایل txt اشاره کرد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- آپلود سریع و آسان فایل در سایت RapidShare.
- ارائه لینک دانلود ، لینک پاک کردن ، نام ، حجم ، تاریخ و زمان فایل آپلود شده.
- قابلیت خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر پس از آپلود فایل ها.
- قابلیت آپلود چندین فایل به طور همزمان.
- نشان دادن مدت زمان باقی مانده از فایل در حال آپلود به همراه درصد.
- قابلیت پرتابل بودن و امکان استفاده در کافی نت ها.
- امکان ذخیره سازی مشخصات فایل آپلود شده در یک فایل متنی.
- امکان قرار دادن لینک دانلود در BB-Code جهت استفاده در سایت ها.
- پشتیبانی از دو زبان انگلیسی و آلمانی.
- امکان استفاده از اکانت  کاربر در نرم افزار.
- داشتن محیط ساده و کاربردی.
- داشتن حجم بسیار کم.
- و ...

عباس بازدید : 41 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار پرتابل قدرتمند به اشتراک گذاری و دانلود فایلها LimeWire Pro 5.5.10

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 28 تیر ماه 1389

LimeWire_Pro_5.5.10_Portable_[www.MihanDownload.com].jpgیکی از مهمترین خدمات اینترنت امکان به اشترک گذاری فایلهای مختلف کاربران می باشد. در واقع کاربر با استفاده از این امکان به راحتی می تواند فایلهای مورد علاقه خود را با سایر کاربران اینترنت در سراسر جهان به اشتراک بگذارد. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه به اشترک گذاری فایل ها به کاربران کمک بسیار زیادی می کند. نرم افزار LimeWire یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای اشتراک گذاری فایل محسوب می شود. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایلهای دلخواه خود از قبیل فایلهای موزیک ، فایلهای ویدیویی ، فایلهای عکس و ... را با دوستان خود در نقاط مختلف جهان به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از این نرم افزار برای جستجو فایلهای مورد نظرتان در اینترنت استفاده کنید و پس از یافت آنها اقدام به دانلود آنها نمایید. این نرم افزار امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد از همین رو در میان نرم افزارهای مشابه از علاقه مندان بیشتری برخوردار است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به بر قراری ارتباط بسیار سریع ، پشتیبانی از پروکسی سرورها ، موتور جستجو قدرتمند و ... اشاره نمود. علاوه بر این نسخه به صورت پرتابل است و شما برای استفاده از آن نیازی به نصب نرم افزار ندارید و میتوانید از آن در محل های مختلف مانند کافی نت ها که امکان نصب برنامه وجود ندارد استفاده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

عباس بازدید : 43 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اضافه کردن افکت به وبکم و ضبط تصاویر CyberLink YouCam Deluxe v5.0.0909

نوشته شده توسط بابك در تاریخ چهارشنبه، 13 بهمن ماه 1389

CyberLink.YouCam.Deluxe.v4.0.0820_[www.MihanDownload.com].jpg
کسانی از وبکم استفاده می کنند حتمأ مطلع هستند که گاهی تصاویر شباهت چندانی به واقعیت ندارد لذا اینکه کاربران بخواهند در تصاویری که برای دوست خود توسط وبکم ارسال می کنند تغییراتی انجام دهند یک امر بدیهی است. گاهی نیز دوست دارید تا جزئیاتی به تصاویر اضافه کنید یا نور و رنگ را تنظیم کنید. نرم افزار CyberLink YouCam با درک این علاقه مندی کاربران ، امکانات بسیار مناسبی را در این زمینه ارائه کرده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع افکت ها را به تصویر وبکم خود اضافه کنید ، فریم انتخاب کنید ، افکت های خنده دار استفاده کنید ، نور و رنگ را تنظیم کنید و از امکانات فراوان این چنینی بهره مند شوید. همچنین می توانید تصاویر وبکم را با بالاترین کیفیت ضبط نمایید. این نرم افزار سازگاری کامل با مسنجر کمپانی یاهو دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- افکت های متنوع و زیبا.
- امکان استفاده از فریم های مختلف.
- دارای افکت های بامزه و خنده دار.
- امکان ضبط تصاویر با بالاترین کیفیت.
- امکان گرفتن عکس از تصاویر وبکم.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

عباس بازدید : 79 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت شبکه Oleansoft Hidden Camera 250x1 v3.1

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 5 فروردین ماه 1390

دانلود نرم افزار مدیریت شبکه Oleansoft Hidden Camera 250x1 v3.1

یکی از نکات مهمی که در مدیریت شبکه مد نظر است ، کنترل و نظارت بر سایر رایانه های متصل به شبکه است چراکه گاهی لازم است تا مدیر شبکه از کار کلاینت ها مطلع شود ، سیستم آنها را تحت کنترل بگیرد و بطور کلی برکار آنها نظارت داشته باشد. برای انجام اینکار نرم افزارهای بسیاری وجود دارد. Oleansoft Hidden Camera نام نرم افزاری است که در این زمینه ارائه شده و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. امکان مدیریت بر بیش از 250 رایانه ، امکان مشاهده سیستم های کلاینت بصورت نامحسوس ، امکان ضبط تصاویر و همچنین کنترل کامل سیستم های کلاینت از جمله امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید..

عباس بازدید : 35 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise Edition

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 30 فروردین ماه 1391
 دانلود نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise Edition
شرکت مایکروسافت با ایجاد برنامه Remote Desktop در ویندوز خود این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به کامپیوتری در محل دیگر دسترسی یابند .از طریق این ویژگی می توانید از منزل به کامپیوتر محل کارتان مرتبط شوید و به تمام برنامه ها ، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان ، دسترسی یابید . حتی می توانید محیط دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر راه دور اجرا نمائید .در واقع شیوه کار این برنامه به نحوی است که به محض برقراری ارتباط ، سیستم راه دور بطور اتوماتیک Lock می شود و مادامیکه به آن مرتبط هستید هیچ شخص دیگری نمی تواند به برنامه ها ، فایلها و سایر منابع آن دسترسی داشته باشد و هنگامیکه به محل کارتان بازگردید می توانید آن را با فشار دادن کلید های CTRL+ALT+DEL ازحالت Lock خارج نمائید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار Remote Desktop Manager را برای برقراری ارتباطی امن با کامپیوتر مورد نظر قرار داده است.این برنامه یک جایگزین ایده آل برای برنامهRemote Desktop ویندوز می باشد.در واقع این برنامه نرم افزار کوچکی است برای مدیریت کانکشن های متصل به ریموت. اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک، سازماندهی کانکشن ها از ویژگی این برنامه است.این برنامه با برنامهRemote Desktop ویندوز سازگاری کامل دارد.با این برنامه می توانید تنظیمات کانکشن های خود را در میان پایگاه داده ی شرکت ها به اشتراک گذارید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

عباس بازدید : 58 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار File & Image Uploader 6.1.9

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 30 فروردین ماه 1391
 دانلود نرم افزار File & Image Uploader 6.1.9
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید فایل هایتان را در اینترنت آپلود کنید.برای آپلود فایل های خود بر روی اینترنت، نیاز به فضایی (هاستینگ) برای این کار دارید که یا باید آن را خریداری کرده باشید یا از فضاهای رایگان سایت های به اشتراک گذاری فایل استفاده نمائید.آپلود فایل بوسیله سایت های به اشتراک گذاری وقت گیر و برای مبتدیان سخت می باشد.امروز در میهن دانلود نرم افزار File&Image Uploader را برای آپلود فایل بر روی سایت های اشتراک گذاری را قرار داده ایم.با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به رفتن و پر کردن فرم های رجیسترینگ سایت های اشتراک گذاری ندارید.این نرم افزار از قدرتمندترین نرم افزار های آپلود می باشد.کار با این نرم افزار بسیار ساده و محیطی کاربرپسند دارد.تنها با انتخاب فایل مورد نظر و انتخاب سایت می توانید به سادگی فایل ها و تصاویر خود را در اینترنت به اشتراک گذارید.با استفاده از این نرم افزار می توانید اکانت هایی را که در سایت های مختلف آپلود دارید وارد کرده ودیگر نیازی به وارد شدن از طریق سایت نیست.در نسخه جدید این برنامه بیش از 300 سایت آپلود اضافه شده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

عباس بازدید : 52 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود Dropbox 1.4.20 نرم افزار همگام سازی و اشتراک گذاری فایلها

نوشته شده توسط Feisal در تاریخ شنبه، 6 آبان ماه 1391

دانلود Dropbox 1.4.20 نرم افزار همگام سازی و اشتراک گذاری فایلها
Dropbox  یک نرم افزار بسیار حرفه ای و مفید در زمینه اشتراک گذاری فایلها و تمامی اطلاعات مهم و دسترسی سریع به آنها بصورت آنلاین می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا یک هاست تحت وب برای خود راه اندازی کنید و از 2 گیگابایت فضای رایگان آن نهایت استفاده را ببرید. کافیست شما وارد سایت برنامه شوید و یک اکانت برای خود ثبت کنید و  از 2 گیگابایت فضای رایگان آن بهره مند شوید و سپس این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار یک پوشه بر روی کامپیوتر شما ایجاد میکند ( هر مسیری که شما انتخاب کنید ) و آن پوشه را برای شما همیشه نمایش میدهد . هرزمانی که شما محتویات پوشه را تغییر بدهید ، با اضافه کردن ، تغییر دادن ، یا حذف کردن فایل ها ، نرم افزار Dropbox به صورت اتوماتیک ، همه تغییرات را با پوشه ای که در حساب کاربری خود دارید بر روی سرور خود اعمال می کند. علاوه بر اینکه هرکامپیوتری که وارد حساب کاربری شما شود ، همان پوشه ای که توسط شما ساخته شده در سرورهای نرم افزار Dropbox را مشاهده میکند . از ویژگی های دیگر این سرویس قابلیت معرفی عضو جدید است که در ازای معرفی هر عضو ۲۵۰مگابایت فضا جایزه میگیرید. همچنین می توانید با پرداخت ماهیانه مبلغ ۱۰دلار ۵۰گیگابایت فضای برای خود خریداری کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عباس بازدید : 69 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود Connectify Pro 3.7.0.25374 نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

نوشته شده توسط Feisal در تاریخ شنبه، 6 آبان ماه 1391
دانلود Connectify Pro 3.7.0.25374 نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ
Connectify Pro ابزاری بسیار کارآمد و کاربردی در زمینه اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ با  سایر دستگا ه های جانبی مانند موبایل می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا اینترنتی را که بر روی لپ تاپ که ویندوز سون نیز بر روی آن نصب شده است را به یک فرستنده WiFi Hotspot تبدیل کنید و اینترنت را بین دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید تا تمامی افرادی که در محیط اطراف شما و یا محل کار شما هستند بتوانند با وارد کردن رمز عبور که در نرم افزار تعریف کرده اید از اینترنت شما بهره مند شوند. این نرم افزار می تواند بدون استفاده از هیچگونه قطعه سخت افزاری اقدام به پخش کردن امواج در محیط اطراف کند و امکان اتصال به اینترنت از طریق وایرلس برای شما فراهم کند. همچنین افراد دیگر می توانند از طریق موبایل و بصورت گروهی به شبکه شما متصل شده و از اینترنت شما بهره مند شوند. همچنین این نرم افزار قادر است تا محیطی را برای شما فراهم کند که بدون نیاز به اینترنت و از طریق آفلاین یک شبکه محلی تعریف کنید و سپس اقدام به ارسال فایل بین دستگاه های مختلف از طریق WiFi کنید و از سرعت بسیار بالای آن لذت ببرید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
درباره ما
جدیدترین فیلم های روز دنیا به همراه نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 19 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • سه شنبه 08 اسفند 1391
  • دوشنبه 07 اسفند 1391
  • شنبه 05 اسفند 1391
  • پنجشنبه 26 بهمن 1391
  • سه شنبه 24 بهمن 1391
  • دوشنبه 23 بهمن 1391
  • شنبه 21 بهمن 1391
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • پنجشنبه 19 بهمن 1391
  • شنبه 14 بهمن 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • جمعه 29 دی 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • دوشنبه 11 دی 1391
  • يکشنبه 10 دی 1391
  • شنبه 09 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • چهارشنبه 6 دی 1391
  • چهارشنبه 06 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 174
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 1,414
  • بازدید سال : 14,610
  • بازدید کلی : 114,041
  • کدهای اختصاصی
    n

    رنک الکسا

    n

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    پشتیبانی

    تماس با ما

    اسلایدر

    فال حافظ

    

    تصویر ثابت

    ابزار نظر سنجی

    >

    رنک الکسا

    Online User